زمان خبر:2 ثانیه قبل

بیت کوین در روز چهارشنبه در تلاش است که در بالای سطح 20000 دلاری حفظ شود ، به طوری که قادر به ادامه روند صعودی خود نیست. از این رو ، نگرانی ها از تداوم کاهش آن تقویت می شود.

قیمت بزرگترین رمزارز جهان چندان تغییری نداشت و در محدوده ای بین 20130 الی 20429 دلار رنج زد. شاخص مقایسه 100 دارایی دیجیتال ، MVIS که علمکرد 100 رمزارز برتر بازار را ارزیابی می کند، در ساعت 1:30 PM به وقت سنگاپور 2.1 درصد کاهش یافت.

مارک نیوتن(Mark Newton)، استراتژیست تکنیکال در شرکت فانداسترت در یادداشتی در روز سه‌شنبه گفت:
“اکثر شاخص های تکنیکال در بازه کوتاه‌مدت حاکی از یک افت نهایی است که احتمال آن بالاتر از متوسط است. هشدار اولیه با بسته شدن کندلی روزانه زیر سطح 20,491 دلاری صادر می شود و با کاهش قیمت به زیر سطح 19,744 دلاری ، امکان عقب نشینی بیت کوین به سطح 17,592 دلار محتمل می شود. از نظر تکنیکال ، زیر سطح 17,592 دلاری ، سطوح چندانی به جز ناحیه 12,500- 13,000 دلار ، وجود ندارد. به نظر من ، این سطوح ، یک جای عالی برای خریداران میان مدت است.”

بیت‌کوین در ماه‌های اخیر به همراه دارایی های پرریسک درحال سقوط بوده است. بازارهای رمزارزی همچنین در پی عواملی از قبیل فروپاشی اکوسیستم شبکه Terra/Luna، مشکلات مالی در صندوق پوششی تری اروز کپیتال (Three Arrows Capital) ، توقف تمامی برداشت ها در پلتفرم وام دهی سلسیوس و همچنین اعلامیه‌های تعدیل نیرو از سوی Crypto.com، کوین بیس و BlockFi، تحت تأثیر قرار گرفته‌اند.

آقای نیوتن همچنین افزود:
“با این حال، هر گونه کاهش بیشتر قیمت ممکن است فرصت خرید خوبی را فراهم کند.”

“به دنبال خریداری این رمزارز درکف قیمت طی دو تا سه هفته بعدی باشید و هر گونه کاهش قیمت بیت کوین به سمت کف های ماه ژوئن(خرداد-تیر) ، فرصت محسوب می شود.”

 

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع: bnnbloomberg



منبع