زمان خبر:3 دقیقه قبل

نوبانک (Nubank)، یکی از بزرگترین پلتفرم‌ های بانکداری دیجیتال جهان که مستقر در برزیل می باشد، طبق پست وبلاگ خود که روز دوشنبه به‌ روزرسانی شد، اطلاع رسانی کرد که اکنون معاملات رمزارزها را به همه مشتریان خود ارائه می‌ دهد. این بانک به حدود 54 میلیون مشتری در سراسر برزیل، مکزیک و کلمبیا خدمات ارائه می دهد.

این بانک نوشت: «نوبانک کریپتو، راه حلی برای خرید و فروش رمزارزها به طور مستقیم از طریق برنامه Nu است.»

«گزینه خرید ارزهای دیجیتال از طریق نوبانک اکنون در دسترس همه مشتریان ما است. برنامه خود را به روز کنید.»

این بانک افزود: «برای کمک به شما برای ورود ایمن‌ تر به این جهان، تصمیم گرفتیم ابتدا بزرگترین ارزهای دیجیتال موجود در بازار را ارائه دهیم: بیت کوین و اتر».

نوبانک در ادامه تصریح کرد:

برای این راه اندازی، نوبانک با Paxos، یک صرافی متخصص در ارزهای رمزپایه، شراکت دارد. گزینه تجارت کریپتو در ماه می (اردیبهشت) اعلام شد و برای اولین بار در برزیل راه اندازی شده است.

نوبانک همچنین در ماه می (اردیبهشت) اعلام کرد که Nu Holdings، شرکت مادر آن، “حدود 1٪ از پول نقد ترازنامه خود را به بیت کوین اختصاص داده است.”

برکشایر هاتاوی وارن بافت یکی از سهامداران فعلی Nu Holdings است. بر اساس پرونده 13F در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، دارایی های برکشایر تا 31 دسامبر 2021 (10 دی 1400) شامل سهام Nu Holdings به ارزش بیش از 1 میلیارد دلار بود. برکشایر هاتاوی همچنین 500 میلیون دلار در ماه ژوئن سال گذشته (خرداد 1400)، ماه‌ ها قبل از اینکه این شرکت سهامی عام شود، در Nu Holdings سرمایه‌گذاری کرده بود.

بافت، اما اخیراً گفته است که روی ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری نخواهد کرد، زیرا آنها چیزی تولید نمی کنند. در همین حال، چارلی مانگر، نایب رئیس برکشایر معتقد است که رمزارزها “احمقانه و شیطانی” هستند.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.
منبع: news.bitcoin



منبع