زمان خبر:3 ثانیه قبل

گزارشی که اخیراً توسط Mastercard منتشر شده است نشان می دهد که مردم منطقه Latam در استفاده از سیستم های پرداخت جدید، پیشرو هستند. این گزارش با عنوان «شاخص پرداخت‌ های جدید 2022» نشان می‌دهد که 51 درصد از مردم در این منطقه قبلاً تراکنش‌ های مربوط به رمزارزها را انجام داده‌ اند. این به دلیل وضعیت اقتصادی و موانعی است که برخی از مصرف کنندگان هنگام تلاش برای جابجایی وجوه با روش های سنتی با آن مواجه می شوند.

به همین ترتیب، گزارش نشان داد که استیبل کوین‌ ها وسیله‌ ای با نفوذ در بازار پرداخت در لاتام هستند. یک سوم از مصرف کنندگان در منطقه گزارش کرده اند که با استفاده از استیبل کوین ها خرید کرده اند.

والتر پیمنتا، معاون محصولات و نوآوری مسترکارت در لاتام، اظهار داشت:

“بیشتر و بیشتر آمریکایی‌ های لاتین به رمزارزها علاقه نشان می‌ دهند و راه‌ حل‌ هایی می‌ خواهند که دسترسی به دنیای رمزارزی را تسهیل کند.”

این مطالعه همچنین نشان داد که مردم لاتام در مورد استفاده از رمزارزها به عنوان یک وسیله سرمایه گذاری خوش بین هستند و 54 درصد از پاسخ دهندگان این نظر را داشتند. به همین ترتیب، دو سوم از افراد مورد بررسی خواستار انعطاف بیشتر با استفاده از روش‌ های دیجیتال سنتی و رمزارزی برای انجام پرداخت‌ ها بودند.

مصرف کنندگان لاتام همچنین طرفدار ادغام موسسات مالی فعلی و ارزهای دیجیتال هستند. بر اساس این گزارش، 82 درصد مایلند عملکردهای مرتبط با رمزارزها را از بانک فعلی خود در دسترس داشته باشند. تلاش هایی برای انجام این کار، با بانکو گالیسیا و بروبانک در آرژانتین صورت گرفته است، اما در نهایت به دلیل فشارهای نظارتی نتوانستند خدمات ارائه دهند.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع: news.bitcoin



منبع