زمان خبر:4 ثانیه قبل

آژانس ترافیک جاده ای آلمان اعلام کرد که تسلا(NASDAQ:TSLA) مدل های Y و 3 را به دلیل نقص در سیستم تماس اضطراری خودکار که بر 59000 وسیله نقلیه در سراسر جهان تأثیر می گذارد، فراخوان می کند.

ناظر KBA در وب‌سایت خود در تاریخ 29 ژوئن گفت که یک نقص نرم‌افزاری باعث از کار افتادن eCall شده است که برای تماس خودکار با امدادگران اضطراری در صورت تصادف جدی طراحی شده است.

پخش‌کننده منطقه‌ای آلمان Rundfunk برلین-براندنبورگ، که به منطقه ای که محل استقرار مدل آلمانی Y و سایت تولید باتری تسلا در نزدیکی برلین است خدمات می‌دهد، اولین بار روز شنبه این فراخوان را گزارش کرد.

KBA گفت 59129 وسیله نقلیه در سراسر جهان تحت تأثیر قرار گرفته اند اما مشخص نکرد که چه تعداد از آنها در آلمان ثبت شده است.

این مشکل نرم افزاری یک دردسر اضافی برای ایلان ماسک، مدیر اجرایی، پس از اینکه تسلا در روز شنبه اعلام کرد در سه ماهه دوم 17.9 درصد خودروهای برقی کمتری نسبت به سه ماهه قبل تحویل داده است، به همراه دارد، زیرا تعطیلی مرتبط با کووید 19 چین باعث اختلال در زنجیره تولید و عرضه آن شده است.

ماسک ماه گذشته گفت که کارخانه‌های جدید تسلا در تگزاس و برلین «میلیاردها دلار از دست می‌دهند» زیرا در تلاش برای افزایش تولید به دلیل کمبود باتری و مشکلات بندر چین هستند.

اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه ایالات متحده (NHTSA) در اوایل ماه ژوئن، تحقیق و تفحص خود را به 830000 وسیله نقلیه تسلا با سیستم پیشرفته کمک راننده Autopilot افزایش داد، که یک مرحله ضروری قبل از فراخوانی بود.

تسلا بلافاصله برای اظهار نظر در دسترس نبود.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.
منبع:investing



منبع