زمان خبر:2 ثانیه قبل

اتحادیه های USO (NYSE:USO) و SICTPLA روز شنبه اعلام کردند که خدمه کابین Ryanair در اسپانیا قصد دارند ۱۲ روز در این ماه اعتصاب کنند و خواستار شرایط کاری بهتر با شروع فصل گردشگری تابستان شوند.

این خبر در آخرین روز اعتصاب فعلی خدمه اعلام شد که از روز پنجشنبه آغاز شده و Ryanair مجبور شد ۱۰ پرواز خود را در اسپانیا در روز شنبه لغو کند.

این اتحادیه ها در بیانیه ای اعلام کردند که خدمه این شرکت در روزهای ۱۲-۱۵، ۱۸-۲۱ و ۲۵-۲۸ ژوئیه (۲۱-۲۴ تیر، ۲۷-۳۰ تیر و ۳-۶ مرداد) در ۱۰ فرودگاه اسپانیایی که Ryanair در آنها فعالیت می‌کند اعتصاب خواهند کرد.

آنها در بیانیه ای گفتند: اتحادیه ها و خدمه Ryanair خواستار تغییر نگرش این شرکت هواپیمایی هستند.

اتحادیه‌ها همچنین از دولت خواستند که اجازه ندهد Ryanair قوانین کار و حقوق اساسی مانند حق اعتصاب را نقض کند.

در بیانیه ای در روز شنبه، Ryanair اعلام کرد که انتظار دارد “به دلیل اعتصاب های کارگری اسپانیایی که حمایت ضعیفی از آنها شده، حداقل اختلال ممکن در برنامه های پروازی این شرکت در ماه ژوئیه (تیر) ایجاد شود.

این شرکت افزود: اعتصابات کنترل ترافیک هوایی (ATC) و کمبود کارکنان فرودگاه در سراسر اروپا (که خارج از کنترل Ryanair است) ممکن است باعث ایجاد اختلالات جزئی شود و مسافرانی که پروازهایشان مختل شده است… از طریق ایمیل/اس ام اس مطلع خواهند شد.

اتحادیه های خدمه کابین Ryanair در بلژیک، اسپانیا، پرتغال، فرانسه و ایتالیا در روزهای اخیر دست به اعتصاب زده بودند اما این شرکت هواپیمایی اعلام کرد که کمتر از ۲ درصد از پروازهای برنامه ریزی شده آن در آخر هفته گذشته تحت تأثیر قرار گرفته است.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی باشد.

منبع: investing



منبع