زمان خبر:3 ثانیه قبل

راس گربر (Ross Gerber)، مدیر عامل شرکت مدیریت ثروت و سرمایه گذاری Gerber Kawasaki، در توئیت اخیر خود پیتر شیف (Peter Schiff) را مورد هدف قرار داده و مدعی شده که او هنوز بیت کوین را متوجه نشده است.

شیف، یک تحلیلگر مالی برجسته آمریکایی، برای مزایای مالیاتی به پورتوریکو نقل مکان کرد. گربر می‌گوید که این طلادوست چندین بار سعی کرده است او را به رفتن به جزیره کارائیب دعوت کند اما بی‌فایده بوده است.

این سرمایه گذار آزادی خواه ۵۹ ساله که معمولاً به دلیل اظهارات جنجالی خود در مورد ارزهای دیجیتال تیتر یک اخبار می‌شود، اخیراً با مشکلات مالیاتی روبرو شده است. یک رگولاتور بانکی در پورتوریکو اخیراً فعالیت‌های بانک شیف به نام Euro Pacific Bank را به حالت تعلیق درآورد.

گفته می‌شود که بانک شیف برای پولشویی و امکان فرار مالیاتی مورد استفاده قرار گرفته است. این رگولاتور اعلام کرده است که بانک این مفسر مالی “سابقه طولانی” در عدم تمکین دارد.

The Age، یکی از مشهورترین روزنامه های استرالیا، فاش کرد که Euro Pacific اولین هدف اصلی تحقیقاتی به نام عملیات آتلانتیس شد. این کارگروه اقدام اخیر پورتوریکو را ستود و مدعی شد که این اقدام برای سایر موسسات بانکی که قصد فرار مالیاتی دارند بازدارنده خواهد بود.

با این حال شیف به نیویورک تایمز گفت که این بانک “هیچ اشتباهی” انجام نداده است.

او ادعا می‌کند که از این تعلیق تعجب کرده و دلیل این حرکت را نمی‌داند.

در ماه دسامبر (آذر)، گربر بیت کوین و اتریوم را با “سوسک” مقایسه کرد و قدرت ماندگاری آنها را برجسته کرد.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع: u.today



منبع