زمان خبر:2 ثانیه قبل

کودی راس(Cody Ross) ، تحلیلگر UBS، درجه بندی Kellogg (NYSE:K) را از «خرید» به «خنثی» با هدف قیمت 74.00 دلار برای هر سهم کاهش داد که از 81.00 دلار قبلی کاهش یافته است.

در حالی که تحلیلگر حرکت قوی از ابتدای سال در سهام Kellogg را تایید می کند، او همچنین به “میزان تورم قابل توجهی” که شرکت با آن مواجه است اشاره می کند. راس معتقد است که Kellogg با توجه به “تفسیر اخیر MT’s/TGT’s/KR برای پایین نگه داشتن هزینه ها در گروه های غذا و نوشیدنی، در انتقال هزینه های بالا به مصرف کنندگان خود با مشکل مواجه خواهد شد.”

K در مسیر ثبت 9 درصد رشد قیمت/مخلوط در سال 2022 است که بالاترین میزان در بیش از یک دهه گذشته است. با این حال، تصمیم شرکت برای کم کردن از تبلیغات (1.4٪ بیشتر از بازار) به این امر کمک می کند. در نتیجه، شکاف قیمت آن نسبت به برچسب خصوصی در هشت دسته از 10 دسته برتر آن در حال افزایش است که منجر به کاهش حجم سهم (به Private Label) در شش دسته شده است. راس در یادداشتی به مشتریان گفت: در نهایت، ما معتقدیم روند حجم پرایوت لیبل دوام قدرت قیمت‌گذاری شرکت‌های مواد غذایی بسته‌بندی شده را تعیین می‌کند و ما نگران هستیم که مشکلاتی برای K شروع به ایجاد کند.

این تحلیلگر بر این باور است که برآوردهای فعلی وال استریت “خیلی بالا” است، بنابراین او تخمین سود هر سهم 23E را به 2٪ کمتر از حد اجماع کاهش داد.

راس با گفتن اینکه « سرمایه‌گذاری در این سهام امروز مبهم‌تر است» نتیجه‌گیری می‌کند و از این رو او به درجه «خنثی» تغییر نظر می دهد.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.
منبع:investing



منبع