زمان خبر:3 ثانیه قبل

«گزارش صنعت Dapp برای سه ماهه دوم 2022» از سوی DappRader، این ایده را مطرح کرد که یک چالش پلتفرم توکن غیرقابل تعویض (NFT) میتواند در آینده به وجود بیاید.

این گزارش که در اختیار کوین تلگراف قرار گرفت، درباره اینکه چگونه UniSwap اخیراً Genie را خریداری کرده و OpenSea در تلاش برای گسترش خدمات مربوطه خود به منظور گنجاندن ابزارهای جمع‌آوری NFT، بخشGem را خریداری کرده است، می‌باشد. در همین حال، پلتفرم‌های جدیدتر مانند Magic Eden و X2Y2 همچنان از تسلط 75 درصدی کنونی OpenSea در بازار NFT استفاده می‌کنند.

DappRadar اظهار داشت: “این خریدها به احتمال زیاد OpenSea و UniSwap را در آینده نزدیک در رقابت مستقیم با یکدیگر قرار خواهند داد.” اگرچه OpenSea و UniSwap موجودیت های خوبی در فضای رمزارزی هستند، اما هر دو با رقابت خارج از صنعت کریپتو روبرو هستند. . eBay اخیراً بازار هنر دیجیتال KnownOrigin مبتنی بر اتریوم را در تلاشی برای گسترش بیشتر ارائه محصولات دیجیتالی و قابلیت‌های خود در فضای NFT خریداری کرد.

OpenSea با پلتفرم‌های NFT که در بلاک چین‌های مختلف ظهور می‌کنند، با رقابت فزاینده‌ای مواجه شده است. در این گزارش آمده است که این شرکت “با ورود رقبایانی مانند Magic Eden، LooksRare و X2Y2 شاهد کاهش سهم بازار خود بوده است.”

 CNBC در آوریل(فروردین) گزارش داد که OpenSea “بیش از 1.5 میلیون کاربر فعال” دارد. بر اساس داده های فعلی DappRadar، این پلتفرم در سی روز گذشته 66.03 هزار کاربر اضافه کرده است، در حالی که MagicEden  تعداد 272.97 هزار کاربر دارد. همان داده‌های DappRadar نشان می‌دهد که MagicEden 14.1 میلیون تراکنش در سی روز گذشته داشته است و OpenSea فقط 955.69 هزار تراکنش داشته است. 

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی باشد.

منبع:cointelegraph



منبع