زمان خبر:2 ثانیه قبل

جنسیس تریدینگ(Genesis Trading) قرار گرفتن خود در معرض صندوق پوشش ریسک ورشکسته Three Arrows Capital (3AC) را تایید کرد. مایکل مورو، مدیرعامل آن در یک سری توییت‌ها فاش کرد که وام‌دهنده و کارگزار ارز دیجیتال زیان‌های خود را کاهش داده است.

مدیر اجرایی گفت که جنسیس وثیقه را فروخت و پس از ناکامی 3AC در ماه ژوئن، وثیقه را فروخت و زیان آن را پوشش داد.
مورو فاش کرد که وام‌های این شرکت به صندوق پوشش ریسک دارای میانگین وزنی نیازمند به مارجینی بیش از ۸۰ درصد است. مبلغ کل وام مشخص نیست

در حالی که وام دهنده به دنبال بازیابی زیان های باقیمانده است، مورو گفت که شرکت مادر، Digital Currency Group، بدهی های مشخصی از Genesis مربوط به 3AC را به عهده گرفته است تا اطمینان حاصل کند که سرمایه کافی برای فعالیت و توسعه کسب و کار خود در بلندمدت دارد.
گفته می‌شود جنسیس به دلیل قرار گرفتن در معرض 3AC و همچنین وام‌دهنده ارزهای دیجیتال مستقر در هنگ‌کنگ، Babel Finance، با ضررهای احتمالی روبرو بوده است.
سقوط 3AC که زمانی برترین VC در دنیای کریپتو بود، موجی از شوک به کل بازار کریپتو وارد کرد.

بانک مرکزی سنگاپور (MAS) قبلاً اعلام کرده بود که صندوق تامینی اطلاعات گمراه‌کننده‌ای را به تنظیم‌کننده ارائه می‌دهد و همچنین از دارایی‌های زیر آستانه مدیریت (AUM) مجاز برای یک شرکت مدیریت صندوق ثبت شده (RFMC) فراتر رفته است.

یکی از شرکت‌های کارگزاری که بیشترین تأثیر را داشت «وویجر» بود که چند هفته پس از مهلت دادن به 3AC برای بازپرداخت وام 657 میلیون دلاری، اعلام ورشکستگی کرد.

نگاهی دقیق تر به ترازنامه وویجر ارقام نگران کننده ای را نشان داد که 58 درصد از دفتر وام آن شامل وام به 3AC است.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.
منبع:cryptopotato



منبع