زمان خبر:6 دقیقه قبل

مدیر عامل صرافی بایننس، Changpeng Zhao (CZ)، در 6 ژوئیه (15 تیر) توئیت کرد که با مکی سال (Macky Sall)، رئیس جمهور سنگال و بانک مرکزی ملاقات کرده است. با این حال، CZ از جزئیات جلسه چیزی را به اشتراک نگذاشته و همچنین نامی از مقامات بانک مرکزی که در جلسه حضور داشتند نبرده است.

 

 

با این حال، در همان تاپیک توئیتری، CZ گفت:

“در سنگال، با جناب رئیس جمهور، ملاقات کردم. آقای رئیس جمهور یک نقاشی زیبا از یک هنرمند محلی به ما داد، من هنوز آن را باز نکرده ام. بعداً در این تاپیک عکسی از آن به اشتراک خواهم گذاشت. ما به او نیز یک سکه چالشی BNB (ارزش بسیار کمتر) دادیم که او در عکس نگه داشته بود.”

توئیت ژائو درباره جلساتش در سنگال تنها چند ساعت پس از آن منتشر شد که بایننس آفریقا تصاویری از شرکت CZ در جلسه دیگری در ساحل عاج به اشتراک گذاشت. کاخ ریاست جمهوری ساحل عاج نیز بیانیه ای منتشر کرد که در آن گفتگوهای بین رئیس جمهور آلسان اوتارا و ژائو خلاصه شده بود.

 

Screenshot 2022 07 08 at 17 07 20 cz africa adoption.webp WEBP Image 404 × 166 pixels 300x123 - ژائو با روسای جمهور دو کشور آفریقایی ملاقات کرد

 

دسترسی به خدمات مالی

قبل از به اشتراک گذاشتن جزئیات و تصاویر دیدارهای خود با دو رئیس جمهور، CZ گفت آفریقا برای پذیرش رمزارز آماده است. چرا که فقط 10الی20 درصد مردم این کشورهای به خدمات بانکی دسترسی دارند. اما بلاکچین آن را با یک گوشی هوشمند فراهم می کند.

البته یکی از کاربران توئیتر در پاسخ به این توئیت ژائو گفت: «واقعا فکر میکنی آن مردمی که به خدمات بانکی دسترسی ندارند، به تلفن هوشمند و اینترنت دسترسی دارند؟»

CZ که با رهبران السالوادور و قزاقستان نیز گفتگو کرده است، در توییت دیگری مدعی شد که “در حال کار بر روی پذیرش رمزارزها در سراسر جهان است.”

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع: news.bitcoin



منبع