زمان خبر:16 ثانیه قبل

غول دیفای،آوه، از برنامه هایی برای راه اندازی یک استیبل کوین با وثیقه اضافی به نام GHO، مشروط به تایید انجمن DAO، رونمایی کرده است.
این اعلامیه توسط شرکت های آوه(Aave) – نهاد متمرکزی که از پروتکل Aave پشتیبانی می کند در صفحه توییتر خود در 7 جولای(16 تیر) اعلام شد و بیان کرد:
ما یک ARC برای یک استیبل کوین غیرمتمرکز جدید با پشتوانه وثیقه ای، به نام GHO ایجاد کرده ایم.
بر اساس پیشنهاد حاکمیتی که در روز پنجشنبه به اشتراک گذاشته شد، GHO یک استیبل کوین مبتنی بر اتریوم و غیرمتمرکز است که به دلار آمریکا (USD) متصل می شود و می تواند با چندین دارایی به انتخاب کاربر وثیقه شود.

برای به دست آوردن GHO، کاربران باید استیبل کوین را در برابر وثیقه سپرده شده خود مینت کنند، با این حال، فهرست دارایی های وثیقه حمایت شده و نسبت وثیقه هنوز به تفصیل مشخص نشده است.
از آنجایی که کاربران اساساً استیبل کوین را در مقابل دارایی های خود وام می گیرند، این موقعیت باید طبق هر وام عادی Aave بیش از حد وثیقه شود.
با پشتیبانی جامعه، GHO را می‌توان در پروتکل Aave راه‌اندازی کرد و به کاربران این امکان را می‌دهد تا GHO را در برابر وثیقه‌های عرضه‌شده خود مینت کنند. GHO توسط مجموعه‌ای از دارایی‌های رمزارزی متنوعی که به صلاحدید کاربران انتخاب می‌شوند، پشتیبانی می‌شود، در حالی که وام‌گیرندگان همچنان به سود وثیقه خود ادامه می‌دهند.
در این پیشنهاد اشاره شده است که 100% از پرداخت های بهره تعلق گرفته توسط استخراج کنندگان GHO به طور مستقیم به خزانه AaveDAO منتقل می شود.

دارندگان توکن AAVE استیک شده (stkAAVE) نیز از پذیرش استیبل کوین منتفع خواهند شد، زیرا شرکت های Aave پیشنهاد کرده اند که می توانند GHO را با نرخ تخفیفی مینت و قرض کنند.
این تیم اظهار داشت: “اگر جامعه به استقرار پروتکل ایجاد توانایی برای کاربران GHO رای مثبت دهد، نرخ بهره اولیه و نرخ تنزیل پیشنهادی ارائه خواهد شد.”
بنیانگذار Aave ،استانی کولچوف(Stani Kulechov)، از طریق توییتر اظهار داشت که تیم چشم انداز وسیع تری از دارایی وابسته به دلار دارد:
در حالی که GHO توسط دارایی‌های موجود در بازار اتریوم تضمین می‌شود، چشم‌انداز اصلی GHO پیگیری پذیرش از طریق پروتکل های لایه دوم برای حل فرصت‌های پرداخت واقعی در سراسر اینترنت است.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع: cointelegraph



منبع