زمان خبر:4 ثانیه قبل

بزرگترین بازار NFT کاردانو، فروشگاه JPG، از ادغام سرویس پرداخت MoonPay در پلتفرم خود خبر داد. با این راه حل جدید، کاربران می‌توانند به طور مستقیم با استفاده از کارت های بانکی خود و همچنین ApplePay یا GooglePay، رمزارز ADA را خریداری کنند. بنابراین، سرمایه گذاران می‌توانند NFT های ایجاد شده در شبکه کاردانو را در فروشگاه JPG بدون خروج از بازار خریداری کنند.

فروشگاه JPG مشخص کرده که خرید ADA از طریق MoonPay فقط برای مناطق خاصی در دسترس است و به ویژه، بیشتر برای کاربران ایالات متحده طراحی شده است. MoonPay خود به یک رویه KYC نیاز دارد و بهتر است هنگام استفاده از این سرویس از کارت اعتباری استفاده کنید.

کاردانو NFT یا CNFT
از زمان راه‌اندازی قراردادهای هوشمند مبتنی بر کاردانو در سپتامبر ۲۰۲۱ (شهریور ۱۴۰۰)، کاردانو NFT یا CNFT‌ ها توانسته‌اند سهمی را از این بخش در حال رشد و بسیار محبوب بازار ارزهای دیجیتال به خود اختصاص دهند. می‌توان استدلال کرد که کاردانو در حال حاضر در کنار اتریوم و سولانا یکی از سه اکوسیستمی است که به انتشار مداوم پروژه های NFT می‌پردازد.

NFT ها در کاردانو به ویژه در بین ستاره های هیپ هاپ محبوب هستند. به عنوان مثال، اخیرا، Soulja Boy، خواننده رپ، پرسیده بود که از کجا می‌تواند CNFT بخرد و گفت که آنها بسیار “جالب” به نظر می‌رسند. سپس در ۵ آوریل (۱۶ فروردین)، پس از انتشار مجموعه “Clay Nation” با حمایت اسنوپ داگ و پسرش Champ Medici، بنیانگذار کاردانو، چارلز هاسکینسون (Charles Hoskinson) با این خواننده رپ لانگ بیچ ملاقات کرد تا در مورد پروژه های مشترک بحث کنند.

با توجه به محبوبیت روزافزون NFT های کاردانو و این واقعیت که شما فقط می‌توانید آنها را با ADA از طریق کیف پول هایی که از CNFT پشتیبانی می‌کنند خریداری کنید، امکان خرید ADA با کارت های بانکی به طور مستقیم در یک بازار NFT راه حلی عالی و یک ویژگی بسیار مفید است.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع: u.today



منبع