زمان خبر:6 دقیقه قبل

ارز دیجیتال NMR، که نام پروژه آن Numeraire است در دسامبر سال 2015 تاسیس شد و در حال حاضر در حال ساخت یک بلاک چین است که ازهوش مصنوعی و پیش بینی بازار سهام از طریق منابع گسترده استفاده می کند.

سپس ارز دیجیتال NMR از الگوریتم پیشرفته هوش مصنوعی برای تجزیه و تحلیل داده ها و پیش بینی ها استفاده می کند و بهترین ها در “متا مدل” ارز دیجیتال NMR وجود دارد که ترکیبی از تمام ورودی های اساسی است که در آن بازار بورس را معامله می کند.

این تیم معتقد است که در تخصیص سرمایه ی مربوط به بازار سهام ، ناکارآمدی وجود دارد و ایجاد یک مجموعه ی داده، آزاد است و به یادگیری کمک می کند.

 

  • هرماه یک مجموعه داده رمز نگاری شده به کاربران داده می شود که دارای برچسب های داده استاندارد بازار است.
  • با حذف زمینه داده ها، پروژه معتقد است که کاربران پیش بینی های دقیق تری را ارائه می دهند.
  • بعنوان مثال، قیمت سهام می تواند به عنوان “ویژگی” برچسب گذاری شود.

بنابراین کاربران مدل های پیش بینی سهام را براساس داده های تاریخی و در مقابل استفاده از سوگیری شخصی در مورد چگونگی تاثیر قیمت سهام بر یک شرکت خاص ایجاد می کنند.

ارز دیجیتال NMR مجموعه داده هایی را که به شرکت کنندگان مسابقات داده می شود رمز گذاری می کند تا از کپی کردن استراتژی تجارت اصلی  توسط شرکت کنندگان جلوگیری کند.

تیم با دادن مجموعه داده بصورت رایگان تیم معتقد است که این امکان را برای مشارکت آزاد کاربران در سراسر جهان فراهم می کند و یک رویکرد مشترک را ایجاد می کند و مدل های پیش بینی بهتری را در مقایسه با صندوق های حفاظتی معمول ارائه می دهد.

این پلتفرم از مدل ” پوسته در بازی” استفاده می کند که در آن کاربران ملزم به در نظر گرفتن NMR برای پیش بینی دقیق خود هستند.

اگر صندوق ریسک عملکرد خوبی داشته باشد آن ها بازدهی را بصورت NMR بین کاربران توزیع می کنند.

 



منبع