زمان خبر:2 ثانیه قبل

در یک رشته توییت جدید، تحلیلگر برجسته جیم بیانکو(Jim Bianco) اظهار داشت که بیت کوین پس از شکست در نقش پوششی در برابر تورم، یک مشکل روایی دارد.

بیانکو خاطرنشان کرده است که بیت کوین در شش ماه گذشته همگام با معاملات آتی S&P 500 معامله شده است.

این همبستگی بالا همچنان ادامه دارد زیرا ارزهای رمزپایه به معاملات همگام با سهام ادامه می دهند.

بیانکو عقیده دارد که معامله بیت کوین در واقع مانند این است که “یک معامله گر آماتور سهام که از اهرم استفاده می کند” باشید.

این تحلیلگر نوشت: “من استدلال کرده ام که نباید اینگونه باشد، اما اینگونه است، و همینطور ادامه دارد.”

علیرغم ابراز تاسف از سیاست پولی بسیار آسان فدرال رزرو در گذشته، بیانکو معتقد است که بیت کوین به طور پنهانی به چاپ پول بیشتری امیدوار است زیرا دارایی های ریسکی از نرخ های بهره پایین و اشکال متعدد تسهیل کمی سود می برند.

به گفته این تحلیلگر، این یک مشکل بزرگ برای اهداف بلندمدت بیت کوین است.

همانطور که U.Today گزارش داد، بیت کوین اخیرا بدترین سه ماهه خود را در بیش از یک دهه گذشته ثبت کرده است. در همین حال، Nasdaq Composite که دارای سطح بالایی از همبستگی با ارزهای دیجیتال است، بدترین سه ماهه خود از سال 2008 را به ثبت رساند.

در سال 2022، بیت کوین نتوانست به یک پناهگاه امن در طول آشفتگی بازار تبدیل شود، که این فرضیه را تأیید می کند که بزرگترین ارز دیجیتال جهان در واقع یک دارایی خطرناک است.

در ماه مه، بانک آو آمریکا، یکی از موسسات بانکی پیشرو در ایالات متحده، خاطرنشان کرد که بیت کوین یک دارایی قابل دوام برای تنوع بخشی به پورتفو نیست، زیرا تمایل دارد همداه سهام عمل کند. بنابراین، بزرگترین ارز رمزنگاری شده نمی تواند به عنوان یک محافظ تورم عمل کند.

بیت کوین با وجود تورم بسیار بالا، بیش از 69 درصد از رکورد خود کاهش یافته است.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.
منبع:utoday



منبع