زمان خبر:18 دقیقه قبل

طبق گزارش‌ها، در اوایل این هفته توییتر به دنبال طرح شکایتی علیه ایلان ماسک می باشد، زیرا او اعلام کرد قصد دارد از قرارداد 44 میلیارد دلاری برای خرید توئیتر در 8 جولای(17 تیر) خارج شود.
بلومبرگ در 10 جولای(19 تیر) گزارش داد که این شرکت، سازمان حقوقی واچدل، لیپتون، Rosen & Katz را استخدام کرده است و پرونده را به دادگاه سلطنتی دلاور(Delaware) خواهد برد.
با این حال، مشخص نیست که آیا دعوای بالقوه در نهایت به خرید پلتفرم توسط ماسک ختم می‌شود یا خیر.
هفته گذشته، برت تیلور(Bret Taylor)، رئیس توییتر، متعهد شد که علیه ماسک به دلیل تلاش برای خروج از این قرارداد، اقدام قانونی انجام دهد و بیان کرد که هیئت مدیره همانطور که قبلاً توافق و برنامه ریزی شده است که اقدامات قانونی را دنبال کند.

با این حال، برخی بر این باورند که اقدام ماسک برای فسخ قرارداد می تواند تاکتیک دیگری برای مذاکره مجدد در مورد شرایط توافق گران قیمت باشد.
جولیان کلیموچکو(Julian Klymochko)، بنیانگذار و مدیرعامل Accelerate Financial، در 8 جولای(17 تیر) به 24200 دنبال کننده خود در توییتر گفت که توافق با مذاکره “محتمل ترین نتیجه” خواهد بود.
آنجلو زینو(Angelo Zino)، تحلیلگر CFRA Research، در 10 جولای(19 تیر) پیش بینی مشابهی را برای سازمان رسانه ای غیرانتفاعی NPR انجام داد که هیچ شانسی برای انجام معامله با قیمت 54.20 دلار به ازای هر سهم همانطور که قبلاً توافق شده بود وجود نخواهد داشت.
این میلیاردر قرارداد خرید توییتر را به قیمت 54.20 دلار به ازای هر سهم در 25 آوریل(5 اردیبهشت) انجام داد، اما قیمت سهام این پلتفرم از آن زمان تاکنون 32.1 درصد کاهش یافته است و در زمان نگارش این مقاله به 36.81 دلار برای هر سهم کاهش یافته است.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی باشد.

منبع:cointelegraph



منبع