زمان خبر:4 ثانیه قبل

آرتور هیز(Arthur Hayes)، مدیرعامل سابق بیت‌مکس،بر پیش‌بینی اش از قیمت بیت‌کوین تاکید کرده و مدعی شده است که قیمت بزرگترین ارز دیجیتال جهان در نهایت به یک میلیون دلار خواهد رسید.

این کارآفرین جنجالی از پیروانش خواست “صبور” باشند. او اضافه کرد که رسیدن ارز دیجیتال برتر به نقطه عطف ذکر شده «زمان می‌برد».

همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، هیز اخیرا پیش بینی کرد که قیمت بیت کوین تا سال 2030 به 1 میلیون دلار خواهد رسید. او معتقد است که بیت کوین به دلیل “فرهنگ HODL” می تواند به این نقطه عطف برسد. کاربرانی که سطح اعتقاد بالایی دارند، دارایی‌های خود را نمی‌فروشند، زیرا پیش‌بینی می‌کنند در آینده افزایش قیمت قابل‌توجهی داشته باشند.

در جدیدترین توییت، هیز ادعا می کند که “حلقه عذاب” آغاز شده است و به این واقعیت اشاره می کند که یورو و دلار برای اولین بار در دو دهه اخیر در آستانه رسیدن به برابری هستند. اوایل امروز، دومین ارز فیات پرمعامله در بازارهای جهانی ارز به 1.0057 دلار کاهش یافت. یورو از ابتدای سال تاکنون تقریباً 15 درصد از ارزش خود را از دست داده است

پنجشنبه گذشته، بانک مرکزی اروپا تایید کرد که برای اولین بار از سال 2011 به دلیل تورم بالا، نرخ بهره را افزایش داده است. با این حال، ممکن است برای ECB بسیار چالش برانگیز باشد که یک «فرود نرم»(کاهش ملایم تورم) را که بسیار آرزومند بود، انجام دهد. در همین حال، دلار آمریکا از حرکت بسیار قوی برخوردار است، به طوری که شاخص دلار آمریکا اوایل امروز به 108.191 صعود کرد و به بالاترین سطح از اکتبر 2002 رسید.

از سوی دیگر، بیت کوین نسبت به رکوردی که در نوامبر گذشته به دست آورده بود، 70.33 درصد کاهش یافته است.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.
منبع:utoday



منبع