زمان خبر:3 ثانیه قبل

دپارتمان حفاظت مالی و نوآوری کالیفرنیا (DFPI) به مصرف‌کنندگان هشدار داده است که هنگام برخورد با حساب‌های رمزارزی احتیاط زیادی به خرج دهند.
DFPI اعلام کرد که در حال بررسی چندین ارائه‌دهنده حساب‌های ارز دیجیتال است تا مشخص کند که آیا آنها قوانین تحت صلاحیت وزارت را نقض می‌کنند یا خیر.
در یادداشتی در 12 جولای(21 تیر)، DFPI تأکید کرد که ارائه‌دهندگان حساب‌های دارای بهره رمزارزی «با قوانین و حمایت‌های مشابه بانک‌ها و اتحادیه‌های اعتباری اداره نمی‌شوند» و برخی از پلتفرم‌ها « مشتریان را از برداشت و انتقال بین حساب‌هایشان منع می‌کنند».
این وزارتخانه به مصرف‌کنندگان و سرمایه‌گذاران کالیفرنیایی هشدار می‌دهد که بسیاری از ارائه‌دهندگان حساب‌های دارای بهره رمزارزی ممکن است خطراتی را که مشتریان در هنگام واریز دارایی‌های کریپتو در این پلتفرم‌ها با آن مواجه می‌شوند، به‌اندازه کافی افشا نکرده باشند.

DFPI افزود: مصرف‌کنندگان تشویق می‌شوند قبل از پاسخ دادن به هرگونه درخواستی که سرمایه‌گذاری یا خدمات مالی ارائه می‌کند، احتیاط کنند.
DFPI همچنین گفت که از نظر آن برخی از ارائه‌دهندگان حساب‌های ارز دیجیتال اوراق بهادار ثبت نشده ارائه می‌کنند و به دو توقف اخیر BlockFi و Voyager برای توقف عرضه‌شان در کالیفرنیا اشاره می‌کند.
این هشدار در پاسخ به ارائه‌دهندگان حساب‌های ارز دیجیتال مانند شبکه سلسیوس و Voyager دیجیتال است که هر دو دارایی‌های مشتری را به دلیل مشکلات شدید نقدینگی در میان بازار نزولی کریپتو قفل کرده‌اند.
همانطور که وجود دارد، وجوه مشتریان هر دو پلتفرم برای چندین هفته مسدود شده است و سرنوشت دارایی سپرده گذاران آنها هنوز نامشخص است.
Voyager حداقل یک طرح بالقوه بهبود پس از بازسازی پس از ورشکستگی را ترسیم کرده است، که به سپرده گذاران اجازه می دهد ترکیبی از توکن های Voyager، رمزارزها، سهام مشترک در شرکت تازه سازماندهی شده و وجوه حاصل از هر گونه اقدام با 3AC را دریافت کنند.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی باشد.

منبع:cointelegraph



منبع