زمان خبر:7 دقیقه قبل

طبق اطلاعیه روز سه‌شنبه شرکت حقوقی جامبرون و شرکا( Giambrone & Partners) در بریتانیا، پرونده‌ای توسط فابریزیو دی آلویا(Fabrizio D’Aloia) علیه صرافی بایننس، پولونیکس، gate.io، OKX و Bitkub به دلیل ادعاهایی که شخصی یک کارگزاری آنلاین تقلبی شبیه‌سازی شده را اداره می‌کرد، تشکیل شد. در 24 ژوئن(3 تیر)، قاضی پرونده به طرفین اجازه داد تا با NFT به کیف پول‌هایی که در اصل در اختیار D’Aloia بود اما توسط افراد ناشناس به سرقت رفته بود، به آنها خدمات ارائه شود.
تاکنون، قوانین آیین دادرسی مدنی در بریتانیا اجازه می داد که دعاوی از طریق خدمات شخصی، پست، تحویل در آدرس فیزیکی، یا از طریق فکس یا نوع دیگری از «ارتباطات الکترونیکی» ارائه شود. با این حال، استفاده از روش‌های الکترونیکی برای ارائه خدمات به شخصی معمولاً در مواردی بوده است که طرفین از قبل با چنین تحویلی موافقت کرده‌اند، یا دادگاه به دلیل موجه آن را مجاز کرده است. به گفته جامبرون و شرکا، این روش ها شامل پیام های مستقیم اینستاگرام، پیام های فیس بوک و فرم تماس در یک وب سایت است.

دیمتری بیزاینتس(Demetri Bezaintes)، یکی از همکاران جامبرون و شرکا، اضافه کرد:
“من مطمئن هستم که این قضاوت با استفاده از سرویس NFT این پتانسیل را دارد که راه را برای خدمات دیجیتال از طریق بلاک چین نشان دهد، با تمام مزایای تغییر ناپذیری و احراز هویت، و تبدیل شدن به رویه معمول در آینده در مورد موضوعات حقوقی مرتبط با دنیای دیجیتال واضح است که این روش خدمات از سطح موفقیت بسیار بیشتری نسبت به وسایل مرسوم خدمات، مانند پست، در این بخش برخوردار است.
علاوه بر سابقه ای که توسط خدمات رسانی به افراد از طریق بلاک چین ایجاد شده است، دادگاه گفت که صرافی های رمزارزی مسئول اطمینان از انتقال یا برداشتن دارایی های دزدیده شده هستند.

شرکت ما اولین شرکت حقوقی در بریتانیا و اروپا بود که از یک قاضی دادگاه عالی مجوز برای ارائه دادرسی اسناد مربوط به حکم علیه افراد ناشناس توسط NFT با استفاده از فناوری بلاک چین دریافت کرد.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع: cointelegraph



منبع