زمان خبر:5 ثانیه قبل

جنرال موتورز (NYSE:GM) و کمپانی نفتی پایلوت امروز اعلام کردند که تصمیم به همکاری در شبکه ملی شارژ سریع DC دارند. این شبکه توسط شرکت EVgo (NASDAQ:EVGO) با ارائه پیشنهاد خدمات کیفیت بالا توسط آن، نصب، راه اندازی و نگهداری خواهد شد.

این شبکه از 2000 شعبه شارژ با نام‌ های مشترک “Pilot Flying J” و “Ultium Charge 360” توسط EVgo eXtend تغذیه می‌ شود و در حداکثر 500 مرکز مسافرتی Pilot و Flying J برای همه برندهای خودروهای الکتریکی در دسترس خواهد بود.

مری بارا (Mary Barra)، رئیس و مدیر اجرایی جنرال موتورز، گفت: “ما متعهد به آینده ای کاملاً الکتریکی و بدون آلایندگی هستیم و اطمینان از وجود زیرساخت های شارژ مناسب، قطعه کلیدی این پازل است. کمپانی پایلوت با مراکز مسافرتی در سراسر آمریکای شمالی، یک همکار ایده آل برای دستیابی به مخاطبان گسترده ای از رانندگان خودروهای الکتریکی است.”

مراکز مسافرتی Pilot و Flying J قصد دارند چندین شعبه شارژ سریع ارائه شده توسط EVgo را ارائه دهند. مشتریان جنرال موتورز از مزایای ویژه‌ ای مانند رزرو انحصاری، تخفیف در شارژ، فرآیند شارژ ساده از طریق Plug and Charge و ادغام با برنامه‌ های برند خودروی جنرال موتورز برخوردار خواهند شد که در دسترس بودن شارژر در زمان واقعی و کمک به برنامه‌ ریزی مسیر را فراهم می‌کنند.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع: investing



منبع