زمان خبر:7 ثانیه قبل

نیویورک تایمز گزارش می‌دهد که تحقیقات انجام شده توسط دموکرات های کنگره نشان داده است که هفت شرکت برتر استخراج بیت کوین در ایالات متحده به اندازه هیوستون، یک کلانشهر بزرگ در ایالت تگزاس، انرژی مصرف می‌کنند.

سناتور الیزابت وارن (Elizabeth Warren)، نماینده جناح مترقی حزب که به دلیل موضع ضد رمزارزی‌اش شناخته می‌شود، ادعا می‌کند که استخراج‌کنندگان ارزهای دیجیتال بخش «قابل توجهی» از انتشار CO2 را تشکیل می‌دهند.

وارن می‌خواهد گزارش مصرف انرژی و میزان انتشار CO2 مرتبط با عملیات استخراج را برای ماینرهای ارزهای دیجیتال الزامی کند.

در ماه آوریل (فروردین)، سناتور ماساچوست گفت که خرید بیت کوین مانند خرید “هوای رقیق” است.

ماینرهای بیت کوین مراکز داده بزرگی را با سخت افزارهای تخصصی برای حل مسائل پیچیده ریاضی مدیریت می‌کنند. به عنوان مثال، Marathon Digital تا ۳۳،۰۰۰ کامپیوتر بسیار تخصصی را اداره می‌کند و قصد دارد تا اوایل سال ۲۰۲۳ این تعداد را به طور چشمگیری افزایش دهد.

همانطور که توسط U.Today گزارش شده، ایالات متحده دارای بیشترین سهم از هش ریت بیت کوین جهانی است. جورجیا، تگزاس و کنتاکی سه ایالت برتر برای استخراج کریپتو در ماه می (اردیبهشت) بودند.

استخراج‌کنندگان بیت‌کوین مستقر در تگزاس به‌ دلیل موج گرمای شدیدی که شبکه برق را تحت فشار قرار داده و پایداری آن را تهدید می‌کند، به‌طور داوطلبانه تصمیم گرفتند دستگاه های خود را در اوایل ماه جاری خاموش کنند. همچنین از ساکنان خواسته شد وسایل غیر ضروری را خاموش کنند تا از خاموشی همگانی در ایالت جلوگیری شود.

بر اساس این گزارش، افزایش مصرف انرژی در صنعت استخراج ارزهای دیجیتال باعث افزایش قیمت آن برای ساکنان تگزاس شده است.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.
منبع: u.today



منبع