زمان خبر:9 دقیقه قبل

شرکت های مالی شروع به تنوع بخشیدن به پیشنهادات خود با گنجاندن خدمات مرتبط با بلاکچین و رمزارزها کرده اند. Itaú Unibanco، یک هلدینگ بزرگ و شرکت خدمات مالی در برزیل، اعلام کرده است که ارائه خدماتی نظیر توکن‌ سازی را به مشتریان خود آغاز خواهد کرد.

برای این منظور، این شرکت یک واحد کاملاً جدید در ساختار خود به نام دارایی‌ های دیجیتال Itaú ایجاد خواهد کرد که قابلیت‌ های توکن‌ سازی را ارائه می‌ کند و به عنوان واسطه بین شرکت‌ هایی که می‌ خواهند دارایی‌ های خود را در بستر بلاکچین به بازار ببرند، عمل می کند. این شرکت از پلتفرمی به نام Hyperledger Besu برای اهداف توکن‌ سازی استفاده خواهد کرد و توکن‌ های ایجاد شده فقط در صرافی این شرکت قابل معامله خواهند بود.

طبق گزارش‌ های محلی، این شرکت قبلاً آزمایش‌ های توکن‌ سازی را انجام داده و برای برخی از مشتریان خصوصی و کارمندان بانک توکن صادر کرده است، اگرچه تاکنون هیچ گزارش رسمی در مورد این آزمایش ارائه نشده است. ونسا فرناندز (Vanessa Fernandes)، یکی از مدیران ارشد این شرکت، به عنوان رئیس واحد دارایی های دیجیتال، این تلاش جدید را رهبری خواهد کرد.

خدمات معاملات رمزارزها در حال بررسی است

در حالی که تمرکز واحد جدید ارائه خدمات توکن سازی به مشتریان خود است، فرناندز معتقد است که این شرکت ممکن است بتواند در آینده بیش از آن را نیز ارائه دهد. مدیر اجرایی اظهار داشت که این شرکت در نظر دارد در آینده خدمات معاملات رمزارزها را نیز به مشتریان ارائه دهد.

ایتائو جدیدترین شرکت از سری شرکت های برزیلی است که فرصت هایی را در عرصه تجارت رمزارزها می بینند. اخیراً، Picpay، یکی از محبوب ترین ارائه دهندگان کیف پول دیجیتال و خدمات پرداخت، اعلام کرد که از ماه آگوست (مرداد) ارائه خدمات تجارت و پرداخت رمزارزها را آغاز خواهد کرد. به همین ترتیب، نوبانک، یکی دیگر از بانک های دیجیتال برزیل نیز خدمات معاملاتی مشابهی را در ماه می (اردیبهشت) راه اندازی کرد.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع: news.bitcoin



منبع