زمان خبر:10 دقیقه قبل

شرکت سرمایه گذاری خطر پذیر فلو کربن متعلق بنیانگذار وی ورک، Adam Neumann، عرضه محصولات خود را به تاخیر انداخته و از سرعت عملیات خود به دلیل شرایط بازار کاسته است.

بر اساس گزارش وال استریت ژورنال، دانا گیبر، یکی از بنیانگذاران، گفت که این شرکت تصمیم گرفته است تا قبل از عرضه محصولات منتظر ثبات بازار باشد. تلاطم اخیر بازار باعث شده است که بیت کوین از بالاترین قیمت یعنی بیش از 60000 دلار در نوامبر به زیر 20000 دلار برسد.

Flowcarbon استارت‌آپی است که ارزهای رمزنگاری شده را با اعتبار کربن ترکیب می‌کند تا توکن‌هایی ایجاد کند که وقتی مالک می‌خواهد انتشار گازهای گلخانه‌ای را جبران کند، می‌توانند سوزانده شوند. این توکن، نماد الهه طبیعت (GNT) نامیده می شود. انتظار می رفت این توکن تا پایان ژوئن عرضه شود، اما اکنون برای مدت نامعلومی به تعویق افتاده است.

آریانا سیمپسون، شریک a16z که سرمایه‌گذاری در Flowcarbon را مدیریت می‌کند، گفت: «ما با دید بلندمدت سرمایه‌گذاری می‌کنیم و در مورد بازار بسیار مطمئن هستیم.

در ماه می، Flowcarbon هفتاد میلیون دلار از طریق فروش توکن و یک دور سهام سنتی به رهبری a16z به دست آورد. جنرال کاتالیست، که در این دور نیز شرکت داشت، از اظهار نظر برای وال استریت ژورنال خودداری کرد.

این اخبار به دنبال تاخیرهای دیگر راه اندازی توکن است. اوایل این هفته، صرافی ارزهای دیجیتال BitMEX فهرست کردن توکن بومی خود BMEX را در میان شرایط نوسان بازار به تاخیر انداخت.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.
منبع:theblock



منبع