زمان خبر:2 ثانیه قبل

جاستین سان( Justin Sun)، موسس ترون معتقد است که وارن بافت ، اسطوره سرمایه گذاری ، همچنان بیت کوین (BTC) و ترون (TRX) هولد می کند.

آقای سان کارآفرین دنیای رمزارزها در فوریه 2020(بهمن 1398) برای قرار ملاقات با وارن بافت ، 4.5 میلیون دلار به بنیاد خیریه پرداخت کرد و سرانجام موفق شد طی قراری با صرف شام با آقای بافت دیدار کند.

موسس ترون یک گوشی Samsung Galaxy Fold 2 را به همراه یک بیت کوین و 1,930,830 توکن TRX به آقای بافت هدیه داد. برخی از کاربران متوجه شدند که کیف پول‌های حاوی این رمزارزها که هدیه داده شده بودند ، همچنان غیر فعال مانده اند.

با این حال، پس از صرف شام،آقای بافت به سان گفت که تلفن را به بنیاد خیریه GLIDE داده است. این سرمایه گذار افسانه ای معروف به Oracle of Omaha عنوان کرد:

“من صاحب هیچ رمزارزی نیستم و هرگز نخواهم داشت. “

از این رو، این احتمال وجود دارد که این میلیاردر از رمزارزهایی که به او به عنوان هدیه داده شد ، استفاده نکند زیرا به شدت با این نوع دارایی مخالفت می کند.

رئیس شرکت هولدینگ برکشایر هاتاویو هفتمین فرد ثروتمند کره زمین ، به عنوان یکی از سرسخت ترین منتقدان دنیای رمزارزها شناخته می شود.

اخیراً، این سرمایه‌گذار افسانه‌ای اعلام کرد که همه بیت‌کوین‌های دنیا را را حتی با ۲۵ دلار هم نمی‌خرد و مجددا تاکید کرد که این رمزارز کاملاً بی‌ارزش است.

بر اساس گزارشات پیشین U.Today ، آقای بافت این رمزارز پرچمدار را در سال 2014 نادیده گرفت.

 

 

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع:UTODAY



منبع