زمان خبر:3 ثانیه قبل

آرویند رامنانی (Arvind Ramnani)، تحلیلگر پایپر سندلر، رتبه سهام شرکت های Lemonade (NYSE:LMND) و Udemy (NASDAQ:UDMY) را از وزن بالا به هم وزن یا خنثی کاهش داده است.

این تحلیلگر می بیند که سهام این شرکت ها در 6 تا 18 ماه آینده در میان بادهای مخالف کلان تحت فشار قرار می گیرند. هدف قیمت لیموناد نیز از 24 دلار به 20 دلار کاهش یافته است.

رامنانی در یادداشتی به مشتریان گفت: “زمان بندی طولانی برای سودآوری و ریسک یکپارچه سازی MILE همچنان بر سهام تاثیر می گذارد. سرمایه‌ گذاری‌ های قابل توجه این شرکت در زمینه جذب مشتری S&M، فناوری (40٪) و G&A (57٪) سودآوری را تحت فشار قرار داده است. ما انتظار داریم که نسبت‌ های زیان خالص بالا (تقریبا 93 درصد) ادامه داشته باشد که ممکن است شرکت را به عقب‌ نشینی از سرمایه‌ گذاری برای ایجاد سبد محصولات خود سوق دهد و رشد سالانه را تحت فشار قرار دهد.”

به طور مشابه، هدف قیمت Udemy نیز از 11 دلار به 11 دلار کاهش یافته است.

“در حالی که سال مالی 22 می تواند ثابت باشد، ما فکر می کنیم برآوردهای اجماع سال مالی 23 در خطر است. متذکر می شویم که رشد درآمد اجماعی در سال مالی 23 + 22.8٪ است، بنابراین فرض شتاب رشد درآمد از سال مالی 22 را + 20.6٪ در نظر می گیریم.

این تحلیلگر همچنین رتبه سهام شرکت Aeva Technologies (NYSE:AEVA) را با هدف قیمت 3 دلار برای هر سهم (از 5 دلار) به خنثی از وزن بالا کاهش داده است.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع: investing



منبع