زمان خبر:3 ثانیه قبل

همکاری RAKBank، یکی از برترین سازمان‌ های مالی در امارات متحده عربی، با صرافی Kraken این امکان را برای شهروندان فراهم کرده است تا بتوانند با استفاده از حساب‌ های بانکی محلی خود و در قالب درهم امارات، دارایی‌ های دیجیتال و رمزارزها را معامله کنند.

مشتریانی که در امارات زندگی می‌ کنند، می‌ توانند حساب‌ های رمزارزی خود را از طریق نقل و انتقالات مالی محلی از هر بانک اماراتی شارژ کنند. کراکن همچنین این افتخار را دارد که اولین صرافی بین‌ المللی باشد که مجوز کامل را برای فعالیت به عنوان یک پلتفرم تنظیم شده برای تبادل دارایی‌ های مجازی در بازار جهانی ابوظبی (ADGM) دریافت کرده است.

راحیل احمد، مدیرعامل RAKBank، اظهار داشت که این همکاری شهروندان امارات متحده عربی را قادر می‌ سازد تا حساب‌ های خود را به سرعت و با حداقل هزینه شارژ کنند، در حالی که همه چیز در حوزه نظارتی امارات اتفاق می‌افتد.

سرمایه گذاران صرافی کراکن که مستقر در امارات متحده عربی هستند نیز می توانند از طریق یک صرافی رمزارزی تنظیم شده با ADGM که توانایی تبدیل بین درهم و کریپتو از طریق کانال های بانکی تحت نظارت بانک مرکزی امارات را دارد، به صورت شفاف و کارآمد در میان دارایی های دیجیتال تراکنش داشته باشند.

امارات متحده عربی به عنوان یک مرکز جهانی برای پذیرش و نوآوری کریپتو و بلاکچین ظاهر شده است. این کشور در تلاش است تا با ارائه رویکردی دوستانه‌ تر، فعالیت دارایی‌ های دیجیتال را در این کشور ارتقا دهد.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع: Coinquora



منبع