زمان خبر:3 ثانیه قبل

مدل جدید لجر نانو اس پلاس (Ledger Nano S Plus) چه ارمغانی برای سال ۲۰۲۲ دارد؟ از زمانی که لجر نانو اس اولین بار در سال ۲۰۱۶ لانچ شد، شاهد اتفاقات بسیاری در صنعت کریپتوکارنسی بودیم. تعداد ارزهای دیجیتال سر به فلک کشید و مورد استقبال گسترده مردم دنیا قرار گرفت. میلیون‌ها کاربر برای تامین امنیت کلیدهای خصوصی به کیف پول سخت‌افزاری لجر اطمینان کردند و برای ارسال یا دریافت ارز دیجیتال به صفحه کوچک این والت سخت‌افزاری چشم دوخته‌اند. بالاخره پس از مدت‌ها انتظار، پرفروش‌ترین کیف‌پول سخت‌افزاری لجر ارتقا یافت و لجر نانو اس پلاس عرضه شد.

لجر نانو اس پلاس چیست؟

Ledger Nano S Plus نسل جدید کیف پول سخت افزاری لجر فرانسوی نانو اس است. در این ورژن علاوه‌بر طراحی جدید و صفحه نمایش بزرگ‌تر، فناوری‌ها داخلی نیز ارتقا یافته‌است. کیف پول سخت‌افزاری نانو اس پلاس از نظر قیمت بین مدل نانو S و گران‌ترین لجر نانو یعنی مدل X قرار دارد. ویژگی لجر نانو اس پلاس عبارت است از:

 

    لجر نانو اس پلاس جدیدترین کیف پول سخت‌افزاری لجر است.

    سری اس پلاس بین مدل‌های لجر نانو اس و Ledger Nano X قرار دارد.

    صفحه نمایش لجر اس پلاس بزرگ‌تر از لجر نانو اس است و ظرفیت ذخیره سازی آن هم افزایش یافته است.

 

توییت لجر در مورد ویژگی‌های لجر نانو اس پلاسمنبع: decrypt

 

توییت:

 

    اگر هنوز خبر ندارید، باید بدانید که Nano S Plus اکنون موجود است.

 

    برای جشن گرفتن، شما را به سفری داخل جدیدترین دستگاه خود دعوت می‌کنیم که بدانید چرا این دستگاه بسیار خاص است. امروز در شرکت Lacroix هستیم، بردهای مدار ما در این کارخانه برنامه‌ریزی می‌شوند.

 

طراحی و ساختار لجر نانو اس پلاس

اگر با لجر نانو آشنا هستید و قبلا آن را دیده‌اید، می‌دانید که باید منتظر چه ویژگی‌های جدیدی باشید. کیف پول سخت‌افزاری لجر نانو شبیه به یک فلش USB بزرگ است و یک محافظ آلومینیومی دارد. قابلیت چرخش محافظ، بدنه اصلی دستگاه را کاملا تحت پوشش قرار می‌دهد. گرچه لجر نانو فقط با رنگ مشکی موجود بود اما لجر نانو S پلاس با رنگ‌های سفید، قرمز، آبی و شفاف عرضه می‌شود.

گرچه این طراحی به اندازه شاهکارهای جانی آیو (Jony Ive) طراح محصولات اپل نیستِ، اما نسبت به رقبا ظاهر زیباتری دارد. بعد از تغییر نام تجاری شرکت در اواخر سال ۲۰۲۱، لوگوی جدید روی محافظ آلومینیومی حک می‌شود و نسبت به لوگوی قدیمی صیقلی‌تر است.

 

در طراحی نانو اس پلاس طرح‌های‌ منحنی بیشتر به چشم می‌خورند؛ گوشه‌ها و دکمه‌ها گرد هستند. به علاوه به جای میکرو USB موجود در سری نانو اس همانند سری نانو X از پورت USB تایپ C استفاده شده است.

 

مهم‌ترین ویژگی لجر نانو اس پلاس صفحه نمایش بزرگ‌تر نسبت به مدل نانو S است. در حقیقت، اندازه صفحه نمایش مشابه با نانو X و برابر با ۱۲۸ در ۶۴ پیکسل است. در واقع، ارتفاع دو برابری نسبت به صفحه ۱۲۸ در ۳۲ پیکسلی نانو اس به این معناست که دیگر لازم نیست برای ارسال کریپتو در چندین صفحه اسکرول کنید.



منبع