زمان خبر:32 ثانیه قبل

رمزارز ریپل(XRP) زیر یک خط روند نزولی محدوده شده بود و از می 2022(اردیبهشت-خرداد 1401) درحال رسیدن به سقف های قیمتی پایین تر بود ، اما در 18 جولای(27 تیر)، این آلت کوین توانست از سد مقاومتی مذکور عبور کند و سیگنال شکست این مقاومت را صادر کرد.

قیمت XRP بیش از یک روز است که در بالای این سطح نوسان کرد و در 19 جولای(28 تیر) جهش یافت. این نشان دهنده حضور خریداران در بازار است. اگر این روند ادامه پیدا کند، احتمال زیادی وجود دارد که ریپل مجددا مانع 0.387 دلاری را مورد امتحان قرار دهد.

با تبدیل این مقاومت به یک سطح حمایتی ، یک گام مهم برداشته می شود. در این صورت، قیمت XRP می‌تواند رشد خود را تا سطح 0.439 دلار ادامه دهد. در مجموع ، سرمایه گذاران طی این روند ، 18 درصد سود خواهند کرد.

نمودار 4 ساعته جفت ارز XRP/USDT

صرف نظر از دورنگار گاوی ، سرمایه گذاران باید با دقت قیمت بیت کوین را زیر نظر داشته باشند. علیرغم اینکه بیت کوین به دلیل افزایش به بالای میانگین متحرک ساده 200 هفته ای (SMA) ، گاوی به نظر می رسد، اما سقوط آن به زیر این اندیکاتور می تواند منجر به فروش عجولانه دارایی ها شود.

اگر قیمت XRP با کندلی چهار ساعته زیر کف نوسانی 19 جولای در 0.351 دلار بسته شود، قیمت به کف پایین تری میرسد و سناریوی گاوی باطل خواهد شد. در چنین حالتی، قیمت XRP می تواند به نقطه میانی محدوده رنج در 0.336 دلار عقب نشینی کند.

 

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع: FXSTREET



منبع