زمان خبر:2 دقیقه قبل

پس از لغو ممنوعیت توسط کمیسیون اعمال سیاسی منصفانه ایالت (FPPC) در روز پنجشنبه، نامزدهای دفاتر ایالتی و محلی در کالیفرنیا بار دیگر مجاز به پذیرش کمک های مالی به ارزهای دیجیتال خواهند بود که ممنوعیت در سال 2018(1397) اعمال شد.
کالیفرنیا یکی از 9 ایالتی بود که مشارکت های سیاسی در رمزارزها را به دلیل شفافیت درک شده و مسائل مربوط به احراز هویت(KYC) ممنوع کرده بود. موضوع مشارکت در کریپتو در ماه مارس(اسفند 1400) زمانی احیا شد که کمیسیون، نظری در مورد فروش توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) برای جمع‌آوری سرمایه کمپین صادر کرد.
در ماه می(اردیبهشت)، گزارشی توسط FPPC تهیه شد که سه گزینه را برای سیاست رمزارزی آن بررسی می کرد. آن‌ها باید این ممنوعیت را حفظ کنند یا با سقف مشارکت 100 دلاری، همانطور که در چندین ایالت انجام می‌شود با کریپتو مانند پول نقد رفتار کنند.

گزینه سوم این بود که کریپتو را مانند یک کمک نقدی در نظر بگیریم، یعنی به عنوان یک کالا یا خدمات به جای پول، با شرایطی که این کمک از طریق پردازنده ای که از پروتکل های KYC استفاده می کند انجام شود و این کمک ظرف دو روز کاری از دریافت به فیات تبدیل شود.
FPPC در تصمیم خود در روز پنجشنبه گزینه سوم را تایید کرد. کالیفرنیا اکنون به 12 ایالت دیگر می‌پیوندد که به صراحت اجازه مشارکت سیاسی در ارزهای دیجیتال را می‌دهند. این تصمیم ظرف 60 روز اجرایی می شود.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی باشد.

منبع:cointelegraph



منبع