زمان خبر:5 دقیقه قبل

با توجه به گزارش رویترز، اتحادیه ای به نمایندگی از نزدیک به 2500 کارمند، در روز یکشنبه گفت: کارگران سه کارخانه در میسوری و ایلینوی، پیشنهاد قرارداد غیر منصفانه شرکت بوئینگ (NYSE:BA) را رد کردند و در این سه مکان مربوط به این شرکت در منطقه سنت لوئیس، از اول آگوست (10 مرداد) اعتصاب خواهند کرد.

اتحادیه بین‌ المللی ماشین‌ کاران و کارگران هوافضا در بیانیه‌ ای اعلام کرد: «بوئینگ قبلاً حقوق بازنشستگی را از اعضای ما گرفته بود و اکنون این شرکت مایل نیست به اندازه کافی طرح 401(k) اعضای ما را جبران کند.» این سازمان افزود که کارگران اتحادیه، قراردادی را که منصفانه نباشد، نمی پذیرند. این اتحادیه افزود: «ما اجازه نخواهیم داد این شرکت بازنشستگی اعضای ما را که به سختی به دست آورده‌ اند به خطر بیاندازد.»

کارگران سه کارخانه در میسوری و ایلینوی، مدل های F-15، F-18، T-7A و سوخت‌ رسان بدون سرنشین MQ-25 را می‌سازند.

بوئینگ روز یکشنبه گفت که “از رای روز یکشنبه برای رد یک پیشنهاد قوی و بسیار رقابتی ناامید شده است. ما در حال فعال کردن طرح اضطراری خود برای حمایت از تداوم عملیات در صورت اعتصاب هستیم.”

اگر کارگران تا روز یکشنبه قرارداد سه ساله را تایید کرده باشند، به جای پیشنهاد قبلی برای پرداخت 1000 دلار اضافی، بوئینگ تصویب یک طرح 401 (k) 3000 دلاری اضافی کمک های سالانه به کارگران پیشنهاد کرده است.

قرارداد فعلی قرار است روز دوشنبه 25 ژوئیه (3 مرداد) به پایان برسد.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی باشد.

منبع: investing



منبع