زمان خبر:6 ثانیه قبل

غول توسعه بازی Square Enix با پلتفرم توکن های غیرمثلی Enjin (ENJ) همکاری کرده تا مجموعه‌ای دیجیتالی و فیزیکی از Final Fantasy VII، یکی از قسمت های این سری بازی‌ های ویدیویی بسیار محبوب، راه‌اندازی کند.

Enjin در اطلاعیه‌ای گفت که برای دریافت NFT ها، طرفداران باید محصولات ۲۵ سالگی Final Fantasy VII را در فروشگاه Square Enix پیش‌ خرید کنند. این محصولات شامل کدی برای همتای کلکسیونی دیجیتالی این بازی می‌شود که می‌تواند در یک پلتفرم NFT به نام شبکه Efinity در سال ۲۰۲۳ بازخرید شود.

به گفته ویتک رادومسکی (Witek Radomski)، مدیر ارشد فناوری Enjin، این همکاری تاثیر خوبی بر دارایی های دیجیتالی و سرگرمی خواهد داشت. او خاطرنشان کرد که این به این دلیل است که Square Enix راه خود را به این صنعت باز می‌کند و الگویی برای سایر شرکت های بزرگ بازی می‌شود.

در ماه می (اردیبهشت)، این غول بازی برنامه های خود را برای انتشار توکن و سرمایه گذاری در فضای بازی Web3 فاش کرد. این شرکت تاکید کرد که NFT های بیشتری را با بازی های خود به عنوان بخشی از استراتژی تجاری ۲۰۲۲ راه اندازی خواهد کرد. موفقیت سرمایه گذاری اولیه آنها در NFT ها، این شرکت را به دنبال ابتکارات بیشتری در فضای بلاک چین سوق داده است.

در سال ۲۰۲۰، این شرکت سازنده بازی یک دور سرمایه گذاری را برای The Sandbox (SAND) رهبری کرد. با همکاری Square Enix و سایر سرمایه گذاران، The Sandbox توانست ۲ میلیون دلار پول نقد و دارایی های دیجیتالی جمع آوری کند.

اوایل ماه ژوئیه (خرداد)، Cointelegraph Markets Pro با رادومسکی از طریق یک جلسه ask-me-anything صحبت کرد. به گفته او، زمانی که بازار از حالت نزولی خارج شود، بازی‌های بلاک چینی پدیدار می‌شوند و توسعه‌دهندگان معتبرتر بازی‌ های سرگرم‌کننده‌ای را با ابزار NFT ایجاد می‌کنند و دیگر صرفاً برای کسب درآمد بازی نمی‌کنند.

در همین حال، کارشناسان بر سر جایگاه واقعیت مجازی (VR) در متاورس با هم درگیر هستند. در حالی که بسیاری بر این باورند که متاورس و واقعیت مجازی به صورت طبیعی با یکدیگر متناسب هستند، اما برخی دیگر معتقدند که این دو باید به طور جداگانه و بدون ملاحظات متقابل توسعه یابند.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی باشد.

منبع: cointelegraph



منبع