زمان خبر:3 ثانیه قبل

فرانسیس سوارز(Francis Suarez)، شهردار میامی، با Time، Mastercard و Salesforce همکاری خواهد کرد تا یک طرح ابتکاری جدید در زمینه توکن غیرقابل تعویض (NFT) را اجرا کنند.

شهردار امروز اعلام کرد که میامی در نظر دارد 5000 NFT طراحی شده توسط 56 هنرمند محلی را به نمایندگی از منطقه 56 مایل مربعی شهر ارائه دهد. کسانی که این توکن ها را در اختیار دارند، به برنامه Mastercard Priceless Miami، ارائه تجربیات، تورهای خصوصی و فعالیت های درون شهر دسترسی خواهند داشت. این شهر قصد دارد این پروژه را در دسامبر سال جاری بر روی بلاک چین اتریوم پس از انتقال زنجیره به سمت اثبات سهام راه اندازی کند.

زمان به عنوان یک استراتژیست برای برنامه عمل می کند، زیرا خود شرکت گام های اخیر در فضای NFT برداشته است. کیت گروسمن، رئیس تایم، گفت که این پروژه نشان‌دهنده یک سرمایه‌گذاری جدید برای تایم است که قصد دارد برندها و سازمان‌های دیگر را وارد وب۳ کند.

شرکت نرم افزاری Salesforce از طریق محصول جدید خود، NFT Cloud که در حال حاضر در مرحله آزمایشی بسته است، ضرب و فروش NFT ها را انجام خواهد داد.

سوارز به دنبال این بوده است که میامی را به یک رهبر در حوزه رمزنگاری تبدیل کند و راه‌های مختلفی را برای گنجاندن این فناوری در برنامه‌ریزی شهر، از پیشنهاد تخصیص برخی از ذخایر خزانه‌داری شهر به بیت‌کوین گرفته تا ترویج پروتکل CityCoins، بررسی کرده است.

از زمان علاقه اولیه او به این فناوری، شروع زمستان کریپتو بر برخی شرکت ها غلبه کرده و باعث کاهش شدید قیمت ارزهای دیجیتال مختلف شده است. اگرچه سوارز در بیانیه خود در مورد تغییر شرایط بازار اظهار نظر نکرد، او گفت که میامی قصد دارد بخشی از تغییر به وب 3 باشد.

او در بیانیه ای گفت: “شهر میامی پیشرو انقلاب وب 3 بوده است و ما به استفاده از این فناوری های جدید برای حمایت از کسب و کارهای موجود خود و در عین حال جذب کسب و کارهای جدید، افزایش سرمایه و ارائه تجربیات برای شهروندان خود و کسانی که از این شهر بزرگ بازدید می کنند، ادامه خواهیم داد.”

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.
منبع:theblock



منبع