زمان خبر:5 ثانیه قبل

در حالی که بازار NFT در کل ممکن است در حال کاهش باشد، یک رسانه خبری متمرکز بر Bored Ape، به لطف خزانه داری ApeCoin DAO، رونق زیادی پیدا کرده است. 

ApeCoin DAO، یک سازمان غیرمتمرکز که از ارز دیجیتال ApeCoin به عنوان توکن حاکمیتی خود استفاده می کند و به تامین مالی سایت خبری Bored Ape Gazette رأی مثبت داده است.

این پیشنهاد که با نام AIP-70 نیز شناخته می‌شود، با استقبال خوبی روبرو شد. بیش از 1.1 میلیون توکن ApeCoin رای مثبت و 149000 توکن ApeCoin رای منفی به پیشنهاد Gazette برای اختصاص 150000 دلار به بودجه سایت خود دادند، که اخبار مربوط به  Bored Ape Yacht Club (BAYC) و همچنین Mutant Apes (MAYC) را پوشش می دهد.

پیش بینی می شود این وجوه به مدت یک سال ادامه یابد.

این پول صرف پرداخت ماهانه 7000 دلار به نویسنده و ویراستار کایل سوئنسون خواهد شد تا محتوای نوشتاری بیشتری با تمرکز بر اخبار ApeCoin DAO و ایجاد یک خبرنامه Bored Ape Gazette هر دو هفته یکبار ایجاد کند. 

این پیشنهاد همچنین جزئیات برنامه‌هایی را برای اضافه کردن ردیاب‌های قیمت برای ApeCoin و همچنین ردیاب‌هایی برای فعالیت در مجموعه‌های BAYC، MAYC، BAKC، و Otherdeed Ethereum NFT ارائه می‌کند. وجوه باقیمانده صرف پرداخت 100 دلار به فریلنسرها در هر داستان خواهد شد، با هدف استخدام نویسندگان از جامعه ApeCoin DAO. 

در متن این پیشنهاد آمده است،”این یک مقاله اجتماعی است که باید توسط اعضای انجمن Ape نوشته شود!”.

این سایت کوچک فضای زیادی برای رشد دارد. طبق داده‌های SimilarWeb، سایت Bored Ape Gazette از زمان راه‌اندازی خود در ژوئن ۲۰۲۱ تنها ۵۲۴۰۰ بازدیدکننده داشته است.

سایتی که توسط حامیان BAYC نوشته شده و توسط ApeCoin DAO تأمین مالی شده است، با توجه به اینکه Swenson خود یکی از دارندگان قدیمی BAYC است، سؤالاتی را در مورد خطر آشکار گزارشگری جانبدارانه ایجاد می کند.

Swenson از طریق Twitter DM به Decrypt گفت: “گزارش عینی برای من مهم است.” «Gazette» همیشه صدایی برای جامعه خواهد بود و من سخت کار می‌کنم تا هنگام پوشش هر داستانی بی طرف باشم.”

او افزود: ” Gazette تبلیغ نمی‌کند، بلکه اخباری را گزارش می‌کند که میمون‌ها(طرفداران APE) باید بدانند. “

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع:decrypt.co



منبع