زمان خبر:21 ثانیه قبل

جیم راجرز (Jim Rogers)، سرمایه‌گذار مشهور، در مصاحبه‌ای با کیتکو نیوز که هفته گذشته منتشر شد، در مورد بازار نزولی پیش رو که «بدترین» بازار نزولی در طول عمرش خواهد بود، هشدار داد. راجرز شریک تجاری سابق جورج سوروس است که از بنیانگذاران صندوق کوانتوم و صندوق مدیریت رمایه سوروس بوده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر تا حدودی در بازار نزولی هستیم، پیش بینی کرد که بدترین اتفاقات هنوز در راه است و هشدار داد:

“بازارهای نزولی بیشتری در راهند. بازار بعدی بدترین بازار در طول عمر من خواهد بود.”

وی ضمن توضیح اینکه در سال 2008 (1387) «ما با بدهی بیش از حد مشکل داشتیم»، تأکید کرد که از آن زمان تا کنون بدهی ها به شدت افزایش یافته است.

او گفت: «بدهی در همه جا سر به فلک کشیده است، بنابراین بازار نزولی بعدی باید وحشتناک باشد. منظورم این است که ایالات متحده از سال 2009 چندین برابر بدهی خود را افزایش داده است. آنها حتی نمی توانند بدهی های ژاپن را بشمارند. برای بسیاری از کشورهای جهان، بدهی ها بالاتر و بالاتر می رود. سال 2008 به دلیل بدهی های زیاد بود، اکنون بسیار بدتر شده است.»

راجرز توضیح داد:

«بسیاری از سهام 70٪، 80٪، 90٪ سقوط می کنند. البته این اتفاق خواهد افتاد. فقط نمیدانم چه موقع؟»

راجرز همچنین در مورد بیت کوین اظهار نظر کرد و تایید کرد که هیچ بیت کوینی خریداری نکرده است. او دیدگاه خود را تکرار کرد که اگر رمزارزها به عنوان یک ارز موفق شوند، دولت ها آن را غیرقانونی خواهند کرد زیرا رقابت را دوست ندارند.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع: news.bitcoin



منبع