زمان خبر:4 ثانیه قبل

یک شرکت امنیت سایبری نسبت به یک کمپین فیشینگ جدید که کاربران کیف پول رمزارزی محبوب MetaMask را هدف قرار می دهد، هشدار داده است.

در یک پست در 28 ژوئیه (6 مرداد) که توسط متخصص آموزش فنی Halborn، لوئیس لوبک (Luis Lubeck) نوشته شده بود، این کمپین فیشینگ از ایمیل‌ ها برای هدف قرار دادن کاربران متامسک و فریب آنها برای ارائه عبارت بازیابی خود استفاده کرده است.

این شرکت ایمیل های کلاهبرداری را که در اواخر ژوئیه دریافت کرده بود تجزیه و تحلیل کرد تا به کاربران در مورد کلاهبرداری جدید هشدار دهد. هالبورن خاطرنشان کرد که در نگاه اولیه، ایمیل با سربرگ و لوگوی متامسک و با پیام‌ هایی که به کاربران می‌گوید قوانین KYC و نحوه تأیید کیف پول خود را رعایت کنند، معتبر به نظر می‌رسد.

با این حال، هالبورن همچنین خاطرنشان کرد که چندین مورد مشکوک در پیام وجود دارد. اشتباهات املایی و آدرس ایمیل فرستنده جعلی دو مورد از بارزترین آن ها بود. علاوه بر این، یک دامنه جعلی به نام metamaks.auction برای ارسال ایمیل های فیشینگ استفاده شده است. فیشینگ یک حمله مهندسی اجتماعی است که با استفاده از ایمیل‌ های هدفمند، قربانیان را به افشای داده‌ های شخصی بیشتر یا کلیک کردن روی لینک‌ های وبسایت های مخربی که سعی در سرقت رمزارزها دارند، جلب می کند.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی باشد.

منبع: cointelegraph



منبع