زمان خبر:5 ثانیه قبل

یک شرکت هندی که خدمات محاسبه مالیات کریپتو ارائه می‌کند، در حال معرفی یک نرم‌افزار به عنوان یک سرویس (SAAS) برای مقابله با ساز و کار مالیاتی پیچیده کریپتو در هند است.

TaxCryp Technologies مستقر در هند در توییتر خود اعلام کرد که هدف نرم افزار TaxCryp مبتنی بر SAAS ساده کردن محاسبه مالیات، انطباق و الزامات گزارش است.

هند از 1 آوریل 30 درصد مالیات ثابت بر تمام درآمدهای کریپتو اعمال کرد و 1 درصد مالیات در مبدا (TDS) بر فروش و انتقال دارایی های رمزنگاری بیش از 10000 روپیه هند (حدود 127 دلار آمریکا) کسر می کند.

هند همچنین به معامله گران کریپتو اجازه نمی دهد ضررهای خود را با سودهایی که در جاهای دیگر به دست آورده اند جبران کنند و وضعیت حقوقی دارایی را روشن نکرده است.
تبعیت از قوانین برای مالیات دهندگان هندی خسته کننده است زیرا توضیحاتی در مورد روش محاسبه این مالیات ها توسط این وزارتخانه ارائه نشده است.

هند به صورت متناسب به همراه مالیات مستقیم بر درآمد بین 5 تا 30 درصدی مالیات می گیرد. با این حال، طبق پست توییتری این وزارتخانه، تنها 6.7 میلیون نفر اظهارنامه مالیات بر درآمد خود را در سال جاری تا 31 جولای ثبت کردند. هند بیش از 1.4 میلیارد نفر جمعیت دارد.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.
منبع:forkast



منبع