زمان خبر:3 ثانیه قبل

همچنان اخبار بد از رابینهود به گوش می رسند. ابتدا، دپارتمان خدمات مالی نیویورک شرکت را با جریمه 30 میلیون دلاری محکوم کرد و به دنبال آن مدیر عامل شرکت حدود یک چهارم کارکنان خود را اخراج کرد.

پس از اعلام اخراج، Robinhood درآمد سه ماهه دوم خود را منتشر کرد و گزارش داد که درآمد خالص 6 درصد افزایش یافته و به 318 میلیون دلار رسیده است. با این حال، با سه ماهه دوم 2021 فاصله زیادی دارد، زمانی که این شرکت بیش از 233 میلیون دلار درآمد تراکنش های ارز دیجیتال و 565 میلیون دلار درآمد خالص کسب کرد.

درآمد تراکنش های کریپتو نسبت به سه ماهه اول افزایش اندکی داشته و از 54 میلیون دلار به 58 میلیون دلار رسیده است. علیرغم افزایش، درآمد کل معاملات 7 درصد کاهش یافت. رقم امروز بیشترین درآمدی را که این شرکت در زمینه ارزهای دیجیتال از زمان شیدایی سال 2021 کسب کرده است را نشان می دهد.

این شرکت معرفی تعدادی سکه و کیف پول جدید خود را تبلیغ کرد و در بیانیه ای گفت که قصد دارد به ایجاد شتاب در ارزهای دیجیتال ادامه دهد.

مانند سه ماهه گذشته، ارقام درآمد پس از اعلام اخراج ها منتشر شد. در سه ماهه اول، Robinhood حدود 9 درصد از کارکنان جهانی خود را قبل از اعلام ارقام درآمد خود اخراج کرد. در آن زمان، به دوره‌ای از رشد قابل توجه اشاره کرد که منجر به نقش‌های مشابه و لایه‌های غیرضروری از پیچیدگی شد. اکنون، این شرکت اقدامات مشابهی انجام داد و دور جدیدی از اخراج را اعلام کرد

ولاد تنف، مدیر عامل Robinhood، در یک پست وبلاگ گفت”به عنوان بخشی از سازماندهی مجدد شرکت به یک ساختار جنرال منجر (GM)، من به تازگی اعلام کردم که تعداد کارکنان خود را تقریباً 23 درصد کاهش می دهیم، در حالی که کارکنان از همه وظایف تحت تأثیر قرار خواهند گرفت، تغییرات به ویژه در بخشهای عملیات، بازاریابی و عملکردهای مدیریت برنامه متمرکز شده است”

به طور جداگانه، و قبل از اخبار اخراج، کسب و کار ارزهای دیجیتال با مشکل مواجه شد، چرا که وزارت خدمات مالی نیویورک رابینهود را به اتهام عدم رعایت مقررات ضد پولشویی و امنیت سایبری جریمه کرد. اکنون باید یک مشاور مستقل برای ارزیابی انطباق کسب و کار کریپتو خود با قانون استخدام کند.

رابینهود امروز ساعت 5 بعدازظهر به وقت EDT میزبان کنفرانس درآمد سه ماهه دوم 2022 خود خواهد بود.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.
منبع:the block



منبع