زمان خبر:3 ثانیه قبل

صرافی Zipmex برداشت دارایی های ذخیره شده کاربران در کیف پول Z خود را فقط برای چند آلتکوین منتخب مجدداً فعال می کند.

در بیانیه مفصلی که روز سه شنبه منتشر شد، صرافی رمزارزی جنوب آسیا اعلام کرد که تمام موجودی های کاربران در قالب سولانا را امروز، تمام موجودی های XRP در روز پنجشنبه و همه موجودی های ADA را در 9 آگوست (18 مرداد) در دسترس قرار می دهد.

هر سه دارایی در حال حاضر در بین 10 رمزارز برتر از نظر ارزش بازار هستند، اما با این وجود در بحبوحه بحران نقدینگی زیپمکس در ماه گذشته “بدون تاثیر” باقی ماندند. در مقابل، مشخص نیست چه زمانی مشتریان ممکن است دوباره به دارایی های پیشرو بازار مانند بیت کوین، اتریوم
و استیبل کوین ها دسترسی پیدا کنند.

زیپمکس به طور ناگهانی تمام برداشت‌ ها را در 20 ژوئیه (29 تیر) پس از مواجهه با مشکلات مالی با به اصطلاح «شریک‌ های تجاری کلیدی» متوقف کرده بود. سپس برداشت و فعالیت خود را در مناطق خاصی از پلتفرم خود، مانند کیف پول معاملاتی و پلتفرم NFT، از سر گرفت. پلتفرم کیف پول Z آن، که شامل بخش عمده ای از سرمایه مشتریان است، هنوز درحالت فریز مانده است.

این شرکت همچنین هویت شرکای مشکل دار خود را فاش کرد: Babel Finance و Celsius. زیپمکس به ترتیب 48 و 5 میلیون دلار در معرض هر یک قرار گرفته است. پس از درگیر شدن در جریان مشکلات اخیر، زیپمکس در 22 ژوئیه (31 تیر) در سنگاپور برای محافظت از ورشکستگی اقدام کرد. اکنون در حال حل مشکلات نقدینگی و تشکیل یک طرح ریکاوری است.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع: decrypt



منبع