زمان خبر:16 دقیقه قبل

بر اساس اعلام شرکت مایکرواستراتژی(MicroStrategy)، مایکل سیلور (Michael Saylor) ، یکی از بنیانگذاران این شرکت، دیگر به عنوان مدیر عامل اجرایی فعالیت نخواهد کرد و نقش جدید رئیس اجرایی را بر عهده خواهد گرفت. این شرکت سازنده نرم افزار پس مواجهه با ضرر 917.8 میلیون دلاری که ناشی از کاهش ارزش بیت کوین بود ، ضرر و زیان سه ماهه دوم خود را حدود 1 میلیارد دلار گزارش کرد.

آقای سیلور ، کسی که بیت کوین را وارد تزارنامه این شرکت مستقر در منطقه تایسونز کرنر، ویرجینیا (Tysons Corner, Virginia) کرد ، بر استراتژی خریداری این رمزارز و طرح های حمایتی مرتبط تمرکز خواهد کرد. بیت کوین در این سه ماهه ، 59 درصد سقوط کرد. Phong Le به عنوان مدیر عامل اجرایی این شرکت منصوب خواهد شد.

درآمد این شرکت به 122.1 میلیون دلار کاهش یافت. تحلیلگرانی که در نظرسنجی بلومبرگ شرکت کردند، انتظار داشتند مایکرواستراتژی در سه ماهه دوم، درآمد ۱۲۳.۲۵ میلیون دلاری گزارش کند. ضرر و زیان خالص سه ماهه آن نیز ، 1.062 میلیارد دلار گزارش شد که در  سه ماهه مشابه سال گذشته ،299.3 میلیون دلار اعلام شده بود.

آقای سیلور از زمان بنیان گذاری این شرکت در سال 1989، مدیرعامل مایکرواستراتژی بوده است.

این شرکت اعلام کرد تا تاریخ 30 ژوئن(9 تیر)، ارزش دفتری 129699 بیت کوین این شرکت ،1.988 میلیارد دلار بود.

از آنجایی که آقای سایلور ، بیت کوین را به عنوان محافظی در برابر تورم می داند ، مایکرواستراتژی در تابستان 2020 ، سرمایه گذاری در این دارایی دیجیتال را شروع کرد.

سهام مایکرواستراتژی پس از بسته شدن بازار ، حدود 2.3 درصد سقوط کرد. ارزش سهام این شرکت در سال جاری حدود 50 درصد کاهش یافته است که با کاهش ارزش بیت کوین مطابقت داشته است.

 

 

 

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی باشد.

منبع: bnnbloomberg



منبع