زمان خبر:20 ثانیه قبل

ائتلافی از سناتورهای آمریکایی مجدداً قانونی را معرفی کرده‌اند که الزامات گزارش‌دهی برای شرکت‌های رمزنگاری تعیین شده توسط قانون سرمایه‌گذاری زیرساخت و مشاغل سال گذشته را روشن می‌کند.

این اصلاحیه ماینرها، اعتبارسنجهای شبکه و سایر ارائه دهندگانی را که فعالیت های واسطه ای انجام نمی دهند معاف می کند.

تصویب لایحه زیرساخت شامل تعریفی برای «کارگزاری» بود که به طور بالقوه می‌تواند شامل انواع نهادهای رمزنگاری شود که به اطلاعات لازم دسترسی ندارند و نمی‌توانند از الزامات پیروی کنند، مانند ماینرها یا ارائه‌دهندگان کیف پول. این تعریف در طول تصویب این لایحه به شدت توسط فعالان صنعت و قانونگذاران مورد بحث قرار گرفت، اگرچه تعریف اصلی در نهایت به نسخه نهایی راه یافت.

برای پر کردن شکاف‌های شرکت‌هایی که در وسط قرار گرفته‌اند، سناتورهای ایالات متحده پت تومی، آر-پا، مارک وارنر، دی‌وآ، سینتیا لومیس، آر-ویو، کیرستن سینما، دی آریز، و راب پورتمن، آر. -اوهایو، اصلاحیه ای را ارائه کرد که به طور خاص آن نهادها را مستثنی می کرد. به گفته این گروه، متن مشابه نسخه ای است که سال گذشته معرفی شد. ارسال اولیه به دلیل یک مشکل رویه ای هرگز مجلس سنا را پاک نکرد

تومی در بیانیه ای گفت: «این اصلاحیه در ماه اوت گذشته از حمایت دو حزبی قوی برخوردار بود و دلیلی وجود ندارد که نباید به قانون تبدیل شود.

در حالی که اعضای کنگره تلاش می کنند تا وضوح ارائه کنند، وزارت خزانه داری نیز برنامه هایی برای انجام همین کار دارد. پس از تصویب لایحه زیرساخت، گزارش هایی منتشر شد مبنی بر اینکه وزارت خزانه داری در حال تهیه دستورالعملی برای تعریف «کارگزار» دارایی دیجیتال است. همچنین زمانی که قانونگذاران آن را در سال گذشته ارائه کردند، از این اصلاحیه حمایت کرد

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.
منبع:theblock



منبع