زمان خبر:5 ثانیه قبل

از آنجایی که خرید ناموفق پلتفرم اجتماعی توییتر توسط یکی از ثروتمندترین مردان جهان، ایلان ماسک (Elon Musk)، به یک درگیری طولانی مدت در دادگاه تبدیل شده، هر دو طرف در حال تشکیل احضاریه برای جمع‌آوری اطلاعات قبل از اولین جلسه دادگاه هستند.

گزارش‌های اخیر ادعا می‌کنند که توییتر تلاش کرده احضاریه‌هایی را به کن گریفین (Ken Griffin)، موسس صندوق تامینی سیتادل، و یکی از بزرگترین صرافی‌های ارز دیجیتال، بایننس ارائه کند.

طبق گزارش بلومبرگ در ۱ آگوست (۱۰ مرداد)، تحویل این احضاریه در دفتر سیتادل در خیابان لکسینگتون، نیویورک و در اقامتگاه گریفین در منهتن انجام شد. طبق گزارش ها، این شرکت از پذیرش اسناد قانونی از طرف گریفین خودداری کرد و ادعا کرد که تنها گزینه ارائه احضاریه به دفتر شیکاگو است.

همانطور که Yahoo Finance گزارش می‌دهد، در همان روز توییتر احضاریه‌ای را به بایننس از میان ده‌ها مشاور و وام‌دهنده احتمالی ماسک در این معامله صادر کرد. احضاریه‌ها از گیرندگان درخواست می‌کند مدارک ارتباطی را ارائه کنند که ممکن است پیشنهاد ماسک را مبنی بر اینکه این شبکه اجتماعی تعداد حساب‌های جعلی یا «اسپم» موجود در این پلتفرم را کمتر گزارش داده است، تأیید یا رد کند.

ماسک در توجیه تصمیم خود برای خروج از این معامله، توییتر را متهم کرد که تعداد واقعی حساب‌های جعلی/ربات را پنهان می‌کند، که در تخمین او بیش از ۵ درصد کاربران فعال روزانه است.

توییتر موافق است که این عدد ممکن است نادرست باشد، اما اصرار دارد که اشتباهات احتمالی را قبل از پایان مذاکرات توسط ماسک تایید کرده است. این شرکت معتقد است که شکایت ماسک بهانه ای ساختگی برای عقب نشینی از معامله است.

اولین جلسه رسیدگی به شکایت توییتر در تاریخ ۱۷ اکتبر (۲۶ مرداد) برگزار خواهد شد. این شرکت قصد دارد ماسک را مجبور به تکمیل این معامله از طریق اقدامات قضایی کند.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی باشد.

منبع: cointelegraph



منبع