زمان خبر:14 ثانیه قبل

دادگاه ورشکستگی ایالات متحده در نیویورک در 4 آگوست حکم داد که وویجر(Voyager) “مبنای کافی” را برای حمایت از ادعای خود مبنی بر دسترسی مشتریان به برخی از وجوه خود، ارائه کرده است.

یک حساب در بانک تجاری متروپولیتن (MCB) حاوی حداقل 270 میلیون دلار پول نقد است که این شرکت هنگام اعلام ورشکستگی فاش کرده است. به گفته WSJ، شرکت اکنون برای بازگرداندن این وجوه به مشتریان خود چراغ سبز نشان داده است و یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که با آن مواجه شده را حل و فصل کرده است.

Voyager Digital در اوایل جولای برداشت ها را به دلیل بدهی های بدی که Three Arrows Capital (3AC) جمع کرده بود، به حالت تعلیق درآورد. این شرکت در 5 جولای درخواست ورشکستگی فصل 11 را داد و در آن زمان اظهار داشت که 350 میلیون دلار پول نقد در حساب FBO (For Benefit Of) برای مشتریان در MCB نگهداری می کند.

ایجاد مهلت برای برخی ها

مانند بسیاری از کارگزاران و وام دهندگان رمزارز تحت محاصره، وویجر با یک وضعیت بانکی مواجه شد زیرا مشتریان در بحبوحه سقوط بازار کریپتو برای برداشت وجوه خود عجله داشتند.

این شرکت درخواست آزادسازی وجه نقد نگهداری شده در بانک را داشت، اما اظهار داشت که 1.3 میلیارد دلار دارایی رمزارز در این پلتفرم متعلق به شرایط ورشکستگی است تا بین همه طلبکاران تقسیم شود.

وویجر قصد دارد فروش خود را تا سپتامبر نهایی کند و قبلاً پیشنهادات رئیس FTX و میلیاردر ارزهای دیجیتال سم بنکمن-فرید را رد کرده است. در اواخر جولای، SBF به این شرکت حمله کرد و ادعا کرد که هنوز 75 درصد از دارایی های خود را در اختیار دارد و طلب مشتریان متقاضی هنوز بازپرداخت نشده اند.

چند روز بعد، فدرال رزرو و شرکت بیمه سپرده فدرال (FDIC) وویجر را به گمراه کردن مشتریان با ادعاهای نادرست مبنی بر پوشش بیمه FDIC متهم کردند.

تصویب انتشار صندوق در این هفته برای کسانی که شاهد مسدود شدن دارایی‌های شرکت‌های متمرکز در طول زمستان ارزهای دیجیتال در جریان بوده‌اند، مهلتی ایجاد می‌کند.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع:cryptopotato



منبع