زمان خبر:6 ثانیه قبل

به گزارش خبرگزاری روییترز،  ایلان ماسک جمعه گذشته به صورت کاملاً محرمانه دعوی جدیدی را در دادگاه دلاور طرح کرده بود که دیروز علنی شد. ماسک در این دادخواست مدعی شده است برای امضای قرارداد ادغام 44 میلیارد دلاری اخیر، توسط توییتر (NYSE:TWTR)  فریب خورده است. روز پنجشنبه توییتر ضمن رد ادعاهای ایلان ماسک، آن ها “غیرقابل قبول و مغایر با واقعیت” خواند. 

پس از به هم خوردن قرارداد خرید توییتر توسط ایلان ماسک به دلیل وجود حساب های جعلی متعدد در این پلتفرم، قرار است دو طرف این دعوی، روز 17 اکتبر (25 مهر) برای حل و فصل اختلافات در دادگاه حاضر شوند.

این شرکت مستقر در سانفرانسیسکو با متهم کردن ماسک به خرابکاری، در تلاش است تا وی را مجبور به اجرای این قرارداد کند. این درحالی است که ماسک توییتر را به تلاش‌ برای پنهان کردن تعداد واقعی کاربرانش متهم می‌کند. افزون بر این، تعریف نادرست توییتر در مورد هرزنامه یا حساب های نادرست را بسیار بدتر از ارائه اعداد نادرست می داند.

ماسک، مدیر اجرایی شرکت خودروهای برقی تسلا (NASDAQ:TSLA) در ماه آوریل (فروردین) پیشنهاد خرید توییتر با قیمت 54.20 دلار به ازای هر سهم را مطرح کرد و گفت که به پتانسیل آن به عنوان یک پلتفرم جهانی برای آزادی بیان اعتقاد دارد. ولی با کاهش ارزش سهام این شرکت تا زیر مبلغ پیشنهادی او، وی درباره این تصمیم شروع به ابراز تردید کرد و در نهایت، در تاریخ 8 جولای (17 تیر) بدون پرداخت یک میلیارد دلار غرامت فسخ، از عدم ارائه جزئیات در مورد تعداد حساب های رباتی و اسپم توسط توییتر اعتراض کرد. توییتر نیز در مقابل، چهار روز بعد از او شکایت کرد.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع: investing



منبع