زمان خبر:6 ثانیه قبل

دامنه NFTs.com به قیمت خیره کننده 15 میلیون دلار فروخته شده است و دومین فروش بزرگ دامنه است که تاکنون به صورت عمومی گزارش شده است.

Domainer.com و GoDaddy این معامله را برای یک خریدار نامشخص انجام دادند. Escrow.com خدمات escrow (یک قراردادی است که در آن شخص ثالث پول یا دارایی را برای طرف های اصلی معامله دریافت و پرداخت می کند) را ارائه کرد و این معامله را نیز در یک بیانیه مطبوعاتی تأیید کرد.

صفحه ورود قبلی برای دامنه نشان می داد که این دامنه “اجرا شده توسط بازار DigitalArtists.com” است. این صفحه ورود اخیراً تغییر کرده و نشان می دهد که یک بازار NFT ممکن است خریدار یا مرتبط با آن باشد. DigitalArtists.com سال گذشته به مبلغ 300000 دلار خریداری شده بود.

NFTs.com از مارس 2021 (اسفند 1399) تحت حریم خصوصی Whois بود. پیش از آن نیز تحت تملک یم مالک ناشناس در موناکو بوده است.

بهتر است بدانید، شرکت Media Options سال گذشته دامنه NFT.com را به قیمت ۲ میلیون دلار فروخت. آن دامنه اکنون برای یک مرکز NFT استفاده می شود که NFT های خود را می فروشد. فروش کنونی این دامنه به این معنی است که دو مورد از بزرگترین فروش های دامنه بصورت عمومی در تمام دوران، مربوط به بلاک چین است. یک شرکت بلاک چین در سال 2019 (1398) 30 میلیون دلار به اضافه پورسانت برای خرید voice.com پرداخت کرده بود.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی باشد.

منبع: domainnamewire



منبع