زمان خبر:4 دقیقه قبل

صرافی ارز دیجیتال Bitget مستقر در سنگاپور یک صندوق 200 میلیون دلاری برای محافظت از دارایی های کاربران خود راه اندازی کرده است.

این شرکت در انتشار خبری روز جمعه اعلام کرد که صندوق حفاظت Bitget برای ایجاد امنیت و تضمین تجارت امن برای کاربران خود ایجاد شده است.

این صندوق که در حال حاضر حدود 200 میلیون دلار ارزش دارد، از 6000 بیت کوین و 80 میلیون USDT تشکیل شده است. این شرکت متعهد شده است که ارزش خود را برای سه سال آینده تضمین کند.

سرمایه گذاران کریپتو در دو ماه گذشته در بحبوحه شرایط نامطلوب اقتصاد کلان در حوزه مالی سنتی، دوره پرنوسانی را تجربه کرده اند.

Bitget همچنین سیاست های سختگیرانه KYC و AML را اعمال کرده و با شرکای حقوقی و انطباق شخص ثالث برای تقویت استانداردهای خود و حفظ یک عملیات تنظیم شده شریک شده است.

مدیر عامل این شرکت، گریسی چن، گفت: «از آنجایی که ما به تحمل زمستان ارزهای دیجیتال ادامه می‌دهیم، بسیار مهم است که کاربران ما بتوانند مطمئن باشند که وجوه آن‌ها امن است.»

Bitget در ماه ژوئن گفت که قصد دارد با وجود رکود فعلی بازار، نیروی کار خود را دو برابر کند و به 1000 کارمند طی شش ماه آینده برساند.

در آن زمان گفت که این شرکت که در سال 2018 تأسیس شد و معاملات کپی کریپتو را ارائه می دهد، در شرایط بازار نه چندان عالی در حال رشد و ایجاد جریان نقدی قوی بوده است.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.
منبع:theblock



منبع