زمان خبر:14 دقیقه قبل

شرکت تولید لوازم خانگی ویرل پول(NYSE:WHR) روز دوشنبه اعلام کرد که واحد InSinkErator شرکت امرسون الکتریک(NYSE:EMR) که تجهیزات دفع زباله و دستگاه های پخش کننده آب گرم تولید می کند را به مبلغ 3 میلیارد دلار خریداری می کند تا تجهیزات آشپزخانه خود را تقویت کند.

InSinkErator که بیش از 70 درصد سهم بازار در صنعت دفع زباله های غذایی دارد، نامی محبوب در ایالات متحده است. پس از خرید، InSinkErator مجموعه ماشین‌های لباسشویی، یخچال و فریزر و تجهیزات ظرفشویی خانگی Whirlpool را تقویت می‌کند.

InSinkErator از بین برنده ضایعات مواد غذایی را می سازد که در سینک های آشپزخانه ادغام می شوند تا به تجزیه زباله کمک کنند و سپس به طور مستقیم به تصفیه خانه های فاضلاب یا سیستم سپتیک جریان می یابند.

Whirlpool که قصد دارد این معامله را از طریق پول نقد و بدهی تأمین مالی کند، طی تماسی با سرمایه گذاران گفت که انتظار دارد InSinkErator از چرخه جایگزینی قوی و پر قدرت در صنعت مسکن در درازمدت ایالات متحده بهره مند شود.

فیلیپ بولر(Philip Buller)، تحلیلگر برنبرگ، گفت که Whirlpool همچنین می تواند از InSinkErator برای گسترش حضور خود در خارج از آمریکای شمالی استفاده کند، جایی که نرخ نفوذ سیستم دفع زباله بسیار پایین تر است.

InSinkErator درآمد دوازده ماهه 595 میلیون دلاری را تا پایان مارس ثبت کرده است. در سال 1938 تاسیس شد و در سال 1968 توسط امرسون خریداری شد. 

این معامله که انتظار می رود در سه ماهه چهارم بسته شود.

گرین‌هیل (NYSE:GHL) و شرکت LLC به عنوان مشاور مالی برای Whirlpool خدمت می‌کردند، در حالی که Wachtell، Lipton، Rosen & Katz به عنوان مشاور حقوقی خدمت می‌کردند.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع:investing



منبع