زمان خبر:6 دقیقه قبل

راه‌حل‌هایی که پیرامون فناوری بلاک چین ساخته شده‌اند چندین مزیت اولیه از جمله دفتر کل توزیع‌شده مقاوم در برابر سانسور و برگشت‌ناپذیر را ارائه می‌کنند. مطالعه Deloitte موقعیت بلاک چین را به عنوان یک مناسب برای موارد استفاده از املاک و مستغلات در مورد اجاره و فروش نشان داد.

نوآوری‌های بلاک چین اغلب از سیستم‌های سنتی نه تنها با دیجیتالی کردن اطلاعات، بلکه با معرفی یک محیط مورد اعتماد در زمان واقعی، از جمله ویژگی‌های دیگر، پیشی می‌گیرد. شرکت حسابداری Big Four Deloitte شش فرصت را برای بلاک چین را در خصوص املاک بیان کرد‌.

اینفوگرافیک بالا شش نکته کلیدی را برای صاحبان CRE در هنگام اجاره و فروش املاک خود و حفظ داده های پیچیده تراکنش نشان می دهد. با توجه به این موضوع، Deloitte شش فرصت را برای بلاک چین برای خدمت به صنعت ذکر کرد که شامل بهبود فرآیندهای جستجوی دارایی ها و اجازه دادن به مردم برای تصمیم گیری بهتر در مورد اجاره و خرید است.

به دلیل فرآیندهای بدون کاغذ، Deloitte در نظر دارد که بلاک چین ارزیابی‌های دارایی و پرداخت را تسریع کند و مدیریت جریان نقدی را بهینه‌تر کند. علاوه بر این، ویژگی‌های ذاتی این فناوری همچنین ابزارهای ارزان‌تری برای مدیریت تاریخ مالکیت دارایی ارائه می‌کند و در عین حال پردازش کارآمد تأمین مالی و پرداخت‌ها را ممکن می‌سازد.

این مطالعه نشان می‌دهد که فناوری بلاک چین برای تصاحب بیش از ۵۰ درصد از فرآیند اجاره و فروش، بدون احتساب مراحلی که نیاز به مداخله فیزیکی مانند بازرسی دارایی و مذاکرات وام دارند، موقعیت خوبی دارد. 

 در حالی که گزارش Deloitte بر پتانسیل بلاک چین برای ایجاد شفافیت، کارایی و صرفه جویی در هزینه برای صاحبان املاک تجاری تاکید می کند، به شرکت ها و صاحبان CRE توصیه می شود برای تعیین بهترین راه برای بلاک چین از یک رویکرد سه مرحله ای آموزش، همکاری یا ایجاد، تسهیل و پیاده سازی پیروی کنند.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی باشد.

منبع:cointelegraph



منبع