زمان خبر:8 ثانیه قبل

شرکت استخراج بیت کوین Cleanspark (NASDAQ:CLSK)، پس از اینکه در ماه گذشته خرید 1061 ماینر بیت کوین  با “قیمت تخفیف دار” را اطلاع رسانی کرد، اخیرا نیز اعلام کرد تاسیسات جدیدی در ایالت واشنگتن، شهرستان ویلکز جورجیا، راه اندازی کرده است. تاسیسات جدید ظرفیت میزبانی تا 86 مگاوات را دارد که ارزش این تاسیسات 16.2 میلیون دلار می باشد. این شرکت استخراج، همچنین 3400 دستگاه ماینر Antminer S19 را به قیمت 8.9 میلیون دلار خریداری کرده است.

ماینرهای آنت ماینر در حال حاضر با 340 پتاهاش در ثانیه (PH/s) قدرت هش در حال کار هستند. جزئیات اعلامیه روز سه‌شنبه «موجودی 36 مگاوات را با ماینرهایی که قبلاً خریداری شده و در دسترس هستند، نشان می دهد. این تاسیسات جدید، سومین مرکز استخراج بیت کوین با انرژی پاک کلین اسپارک در جورجیا خواهد بود. این شرکت می گوید که مشتاقانه منتظر رشد زیرساخت های تاسیسات و تقویت مشاغل محلی در منطقه است. اعلامیه کلین اسپارک توضیح می دهد که این سایت از منابع انرژی کم کربن مانند انرژی هسته ای استفاده می کند.

زک برادفورد (Zach Bradford)، مدیرعامل کلین اسپارک در بیانیه ای گفت: «ما هیجان زده هستیم که فعالیت خود را در جورجیا گسترش دهیم. ما خوشحالیم که در حال خرید بیشتر هستیم. تمرکز ما بر پایداری و به حداکثر رساندن ارزش برای سهامداران، ما را در موقعیت منحصر به فردی قرار داده است تا از فرصت‌ های بی‌ سابقه‌ ای که بازار فعلی ایجاد کرده است، استفاده کنیم.» بردفورد ادامه داد:

ما به ویژه از همکاری با شهروندان واشنگتن، جورجیا، که بسیار از ما استقبال کرده اند، هیجان زده هستیم. ما مشتاقانه منتظر حفظ و رشد مشاغل و زیرساخت ها در شعبه جدید خود در واشنگتن هستیم.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی باشد.

منبع: news.bitcoin



منبع