زمان خبر:12 ثانیه قبل

پیتر برنت (Peter Brandt) مدیر عامل شرکتLLC و یکی از تریدرهای معروف ارز دیجیتال می باشد. این شرکت جهانی در سال 1980 توسط پیتر برنت تاسیس شده است. شرکتLLC سرمایه اختصاصی، فارکس، معاملات آتی، درآمد ثابت و بازارهای سهام را معامله می کند. پیتر برنت از سال 1975 معامله گر معاملات آتی/FX بوده و Factor Report را منتشر می کند.

پیتر برنت کیست؟

پیتر برنت یکی از قدیمی ترین تحلیل گران و تریدرهای حوزه ارزهای دیجیتال می باشد که معتقد است 50 درصد احتمال 1 میلیون دلاری شدن قیمت بیت کوین وجود دارد و 50 درصد دیگر احتمال دارد که ارزش آن صفر شود. او پس از تأسیس Factor Trading، تحقیقات بازار را انجام داد و مدیریت فعالیت‌های تجاری چندین مشتری سازمانی بزرگ، مانند Commodities Corporation of Princeton، NJ، که از بزرگترین خانه‌های تجاری جهان در آن زمان بودند، را بر عهده داشت. “معاملات آتی کالا با الگوهای نمودار کلاسیک(Trading Commodity Futures with Classical Chart Patterns) اولین کتاب peter-brandt، توسط بسیاری از معامله گران کتابی کلاسیک در نظر گرفته می شود. کتاب دوم پیتر تحت عنوان، “دفتر خاطرات یک معامله گر حرفه ای کالا” (Diary of a Professional Commodity Trader) رتبه اول آمازون را، به مدت 27 هفته در معاملات کسب کرد.

 

ورود پیتر برنت به تجارت کالا، در سال 1976، با ContiCommodity Services، بخشی از شرکت غلات کانتیننتال، شروع شد. او با هدف تجارت وجوه اختصاصی، کارش در صنعت کالا را آغاز کرد. peter-brandt از سال 1976 تا 1979، حساب‌های سازمانی بزرگی از جمله شرکت اورو گندم، سوپ کمبل، سوانسون فودز، شکلات گودیوا و هوم استیک ماینینگ را برای Conti اداره می‌کرد.

نظر برخی افراد مشهور در مورد peter-brandt

    رائول پال، مدیرعامل Real Vision، پیتر برنت را «یکی از بهترین و با تجربه‌ترین چارتیست‌های کلاسیک در جهان» معرفی کرده است.

    جک شواگر نویسنده مجموعه کتاب های جادوگران بازار و شواگر در آینده – یک جادوگر واقعی بازار، در رابطه با peter-brandt این گونه می گوید: هیچ جادویی برای نمودارهای کلاسیک وجود ندارد. جادو در ترکیب تجزیه و تحلیل نمودار روشنگر و با تجربه با مدیریت ریسک صحیح است و این ترکیب دقیقاً همان چیزی است که peter-brandt در آن برتری دارد و به چهار دهه فعالیت تجاری موفق تبدیل شده است. برخلاف بسیاری از افراد دیگر که قول می‌دهند تا به شما یاد دهند چگونه تجارت کنید، در حالی که خودشان این کار را با موفقیت انجام نداده‌اند، peter-brandt یک معامله گر حرفه ای و واقعی است.

    رابرت پرچر مدیر عامل Elliot Wave International نیز در رابطه با peter-brandt می گوید: همه ما در مورد غلتک های بلند که رونق و رکود دارند، آماده ایم، اما کتاب پیتر متفاوت است. peter-brandt با نثری صریح، دانش عملی و مشاوره صادقانه آنچه را که قبلاً هیچ کس نداشته است، به طور روشمند توضیح می دهد: چگونه یک فرد متعهد می تواند برای امرار معاش تجارت کند. اگر مقصد شما این است، گزینه مناسبی برای شما می باشد.

    کریستین سیوا-جوتی، تاجر خصوصی، رئیس سابق بازرگانی پروپ، گلدمن ساکس به عنوان یکی از دوستان peter-brandt می گوید: پیتر یک چارتیست کلاسیک است. آنچه من در طول سالها کشف کرده ام این است که پیتر معامله واقعی است. او نه تنها سابقه ای دارد که او را در رده نخبگان قرار می دهد، بلکه بدون شک یکی از بهترین معلمان و مدیران ریسکی است که من در 28 سال تجارت با او برخورد کرده ام. پیتر یک حرفه ای تمام عیار در تجارت است. همچنین یک معامله گر است که در عین حال دارای علاقه شدیدی همراه با استعدادی نادر است برای انتقال دانش خود به کسانی دارد که مایل به گوش دادن هستند.

 

فعالیت peter-brandt در حوزه ارزهای دیجیتال

پیتر برنت (peter-brandt) یکی از فعالان حوزه ارزهای دیجیتال با بیش از 50 سال سابقه کار در حوزه معاملات در بازار می باشد. پیتر برنت در یکی از توییت های خود در رابطه با ارز دیجیتال بیت کوین و همچنین میزان دارایی های خود صحبت کرده است. پیتر اعلام کرد که بزرگ ترین دارایی غیر املاک و مستغلات او ارز دیجیتال بیت کوین است. او خود را یک ماکسیمالیست بیت کوینی نمی دانست. از نظر پیتر، بیت کوین مانند شکر و لوبیا، فقط یک دارایی معمولی معاملاتی بوده است.

 

peter-brandt از مخالفان همیشگی ریپل بوده است، اما با انتشار چارت قیمت XRP نسبت به بیت کوین، ادعا کرد که طبق یک الگوی خاص، رمز ارز XRP می تواند طی یک روند صعودی، نسبت به بیت کوین، جهش قیمتی قابل توجهی را تجربه کند. او چارت قیمت جفت معاملاتی XRPBTC را در توییت خود منتشر کرد و به تشکیل نمودار “اهرم مرکب (Compound Fulcrum)” که یک نمودار بسیار نادر است اشاره کرد. او این نمودار را یک سیگنال خرید بسیار قدرتمند معرفی کرده است. peter-brandt در رابطه با این نمودار این گونه می گوید: الگوی Compound Fulcrum در سقف تشکیل نمی شود بلکه همواره در کف تشکیل می‌شود. زمانی این الگو رخ می‌دهد که بازار پس از یک بازه زمانی طولانی روند کاهش قیمت، یک الگوی سر و شانه معکوس را ایجاد کند.

 

او همچنین پیش بینی کرده بود که اتریوم نسبت به بیت کوین عملکرد بهتری خواهد داشت. از نظر peter-brandt شرایط برای اکثر آلت کوین ها بهتر خواهد بود و این به معنای شروع فصل آلت کوین ها می باشد. تور دمیستر (Tuur Demeester) از شرکت Adamant Capital نیز موافق با نظر peter-brandt می باشد.

 

در سال 2011، وب سایت بری ریلتز، پیتر برنت (peter-brandt) را در میان 30 فرد تاثیر گذار در دنیای مالی قرار داد. همچنین او به عنوان یکی از برجسته ترین مقامات جهان در استفاده از اصول نمودارهای کلاسیک برای اهداف گمانه زنی بازار معرفی شده است.



منبع