زمان خبر:2 ثانیه قبل

پس از راپستن(Ropsten) و سپولیا(Sepolia)،گورلی(Goerli) آخرین تست نت باقی‌مانده بود که قرار بود تحت ارتقاء Merge قرار گیرد و از ساعت 1:45 بامداد به وقتUTC ،در 11 آگوست(20 مرداد)، رسماً به یک بلاک چین اثبات سهام (PoS) تبدیل شد.
ادغام(merge) شبکه آزمایشی Goerli بدون هیچ مشکل اساسی امروز نهایی شده است، که نشان می‌دهد هیچ تاخیری در تاریخ ادغام اتریوم که برای 19 سپتامبر(28 شهریور) تعیین شده است، وجود نخواهد داشت.
بسیاری از برنامه‌نویس‌ها و چهره‌های کلیدی در اکوسیستم اتریوم به توییتر آمده‌اند تا اشتیاق خود را نسبت به ادغام موفقیت‌آمیز به اشتراک بگذارند.

با این حال، برخی اشاره کردند که مشکلات جزئی وجود داشت که در دو ادغام تست نت قبلی نیز وجود داشت.
ماریوس ون در ویدن(Marius van der Wijden)، توسعه‌دهنده اتریوم خاطرنشان کرد که «سرگردانی در شبکه وجود دارد، زیرا دو بلوک ترمینال مختلف و تعداد زیادی نودهای به‌روزرسانی نشده» روند را اندکی کند می‌کنند، اما اظهار می‌کنند که به هر حال همه چیز بسیار خوب به نظر می‌رسد.

با توجه به اینکه تیم بیکو(Beiko) قبلاً اعلام کرده بود که ارتقای اصلی در تاریخ پیشنهادی او در سپتامبر انجام خواهد شد، اکنون این اطمینان وجود دارد که ادغام شبکه اصلی اتریوم با زنجیره Beacon مبتنی بر PoS بدون مشکل انجام خواهد شد. .
در چیزی که به عنوان یکی از مهم‌ترین ارتقاها در تاریخ بلاک چین تلقی می‌شود، ادغام و ارتقاء به طور قابل توجهی مصرف انرژی اتریوم را کاهش می‌دهد و در عین حال شبکه را یک قدم به اهداف مقیاس‌پذیری، امنیت و پایداری بلندمدت نزدیک‌تر می‌کند.

 

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی باشد.

منبع:cointelegraph



منبع