زمان خبر:3 ثانیه قبل

برنامه پرداخت برزیلی PicPay با ادغام یک صرافی رمزارزی که به کاربران امکان خرید بیت کوین و اتریوم را می‌دهد، حرکت خود را به سمت ارزهای دیجیتال آغاز کرده است.

این شرکت روز چهارشنبه رسماً اعلام کرد که مشتریان PicPay اکنون می‌توانند دو ارز دیجیتال اصلی بیت کوین یا اتریوم را مستقیماً در این برنامه خرید و فروش یا نگهداری کنند. PicPay اشاره کرد که این تصمیم به دلیل موارد استفاده واقعی ارائه شده توسط این دارایی‌های دیجیتال، از جمله امنیت و بسیاری مزایای دیگر بوده است. PicPay گفت:

«فناوری بلاک چین که پشت رمزارزهایی مانند بیت کوین و اتریوم قرار دارد، در حال حاضر در بخش املاک، صنعت بیمه و حتی بازار هنر از طریق توکن های غیرمثلی (NFT) استفاده می‌شود.»

این امکان جدید از طریق همکاری PicPay با شرکت بزرگ رمزارزی Paxos ارائه می‌شود و به مشتریان این امکان را می‌دهد تا از استیبل کوین USDP با پشتوانه دلاری صادر شده توسط Paxos استفاده کنند. Paxos که به عنوان یک کارگزار فعالیت می‌کند، به دلیل همکاری با برخی از بزرگترین شرکت های مالی در جهان مانند PayPal و Venmo شناخته شده است.

این همکاری اولین حرکت PicPay برای معرفی دارایی‌های دیجیتال به ۳۰ میلیون مشتری خود و کمک به آنها برای درک چگونگی بهره‌مندی از پتانسیل این طبقه دارایی رو به رشد است. PicPay در حال کار بر روی ویژگی‌ جدیدی است که به مشتریان این امکان را می‌دهد تا با ارزهای دیجیتال نیز پرداخت کنند.

برونو گرگوری (Bruno Gregory)، رئیس بخش رمزارزی PicPay گفت: «PicPay یکی از اصلی‌ترین بازیگران در حوزه پرداخت‌ در برزیل بوده و هدف ما رهبری رشد بازار ارزهای دیجیتال است.» او افزود: «یکی از چالش‌های اصلی مرتبط با پذیرش کریپتو، از بین بردن پیچیدگی آن است تا همه بتوانند از این کلاس دارایی جدید استفاده کنند.»

پذیرش ارزهای دیجیتال در برزیل اخیراً افزایش یافته و شرکت‌های بزرگ رمزارزی داخلی مانند Mercado Bitcoin فعالیت خود را گسترش داده‌اند. قانونگذاران داخلی در حال تلاش برای معرفی مقررات دوستدار رمزارزها هستند و لایحه ای را برای قانونی کردن پرداخت های رمزارزی در ژوئن ۲۰۲۲ (خرداد) رونمایی کردند.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی باشد.

منبع: cointelegraph



منبع